Mitä mieltä olette Merkkareista?
Kommentit (28)
lapsuusmuistoissa. Johtuisko siitä, että nämä olivat tuoreempia? Vrt. kiskan laareissa kuivuneet?
Mä en ole löytänyt yhdestäkään kaupasta. Onko vain tiettyjen kauppojen tuote?
kun merkkari nosti hampaastani paikan irti :(
Söin itse pari, mutta en uskaltanut pureskella lainkaan. Ikävä koostumus ja sopii vain niille,joilla on hyvät hampaat.
Radiossa juuri puhuttiin, että uusilla merkkareilla oli saatu myös nastahammas irti.
Radiossa juuri puhuttiin, että uusilla merkkareilla oli saatu myös nastahammas irti.
Itselläni paikka nousi niin kevyesti, että suorastaan ei voinut muuta kuin ihmetellä? Luulisi lapsilla maitohampaan nousevan helposti :(
Maku on hyvä, mutta jotenkin ei ihan samalta maistu kuin ekaluokkalaisena 70-luvun lopulla...
Oliko ne alkuperäiset muka Fazerin...? Muistatteko niitä avaruusrahoja, olivat vielä parempia?
siis minun mielestä merkkarit, mutta mitä sanoo keilipoliisit.
mutta tässä tapauksessa aloittaja tahtonee korostaa, että kyseessä on juuri tietty merkkari.
Söin eilen puoli pussia ja nyt on leukaperät kipeet :D Ne keltaiset on parhaita!
ikävä oli jo niitä.
Olivat ennen isompia, muistan kun joskus pienenä äiti leikkasi mulle noita hedelmä merkkareita saksilla neljään osaa, muuten en saanut niitä syödä.
Kaksi pussia merkkareita on jo mennyt, mutta nyt pitää pitää taukoa. Mulle tehty aika iso hammasremontti enkä halua että paikka lähtee irti.
Tosi helposti noilla varmaan saa paikat tai jopa hampaan irti :0
Lapsille en missään nimessä merkkareita osta, tukehtumisvaarahan noissa on vaikka niitä on pienennetty. Salaa itse noita mussutin.
oli minusta kuin hajuvettä merkkarin pinnalla, selllainen keinotekoisen tuntu. Ei vastannut mielikuvaa vanhoista punaisista ja keltaisista merkkareista.
liian pieniä, liian paksuja ja salmiakkimerkkareissa ei ole rahamerkintöjä :(
Miksi hedelmämerkkareissa ei ole lovea?