Hei Salarakas! Sä voisit tulla nyt. Kakki on aika kunnossa. Osta kukkia, viiniä ja suklaata.
(Älä osta mitään kallista. Joulusuklaista voi vielä saada 2.50 euroa kunnon rasia. Viini on noussut. Kukat voivat olla mitä vain.)
Odottelen sua!
Kommentit (5)
Missä sä oot?
Tietsä et nyt on jo lauantai.
Missä sä oot luolamies?
Missä sä oot linnamies?
Missä sä oot kulkuri?
Missä sä oot metsämies?
Missä sä oot lastenkotilapsi?
Missä sä oot huligaani?
Missä sä oot naistennaurattaja?
Missä sä oot rallimies?
Missä sä oot pankkimies?
Missä sä oot professori?
Missä sä oot teinipoika-valokuvaaja-avoautomies?
Missä sä oot valokuvaaja-kusettaja?
Missä sä oot KAIKISTA RAKKAIN?
Joten siinä syy kirjoitusvirheeseen. Se on muuten hirmu hyvä virhe, koska tolle salarakkaalle voisi kyllä tarjota annoksen KAKKIA. Esimerkkinä nuo toimittajat, jotka tarjosivat tuota ruskeaa suklaataan ihan koko Turun bussiyhtiölle. Ainakin saa huomiota. Ja mä haluan, että mun salarakas antaa mulle huomiotaan. Mä tarjoon sille Kakkia ja se tuo mulle suklaata, joka myös muistuttaa Kakkia... Me otetaan esimerkkiä siltä KarkkiCandyltä ja eikös se nyt ole jo aika KakkiCandy... jotenka Kaki-asioissa aiomme pysyä tämän illan.
Noi kukat ovat kivat siitä, kun niissä on ne sellaiset vesituubit. Mä olen huomannut, että se neste niissä onkin jotain huumavaa varsinkin kun sen sekoittaa viiniin. Näin ollen kaikkea saadaan tänäiltana: viiniä ja kukkavesihuumetta ja kakkia... eikös kuulosta mukavalta... ja kohta hetki lyö ja salarakas soittaa ovikelloa... mä oon koko iltapäivän hoilotellu sitä Ring My Bell, My Bell, tietsä ton?
En mä mitään persettä jakele enkä ole mikään jakorasia. Mä en ole se, josta kirjoitetaan, että naapurin tyttöä naidaan. Mulla on aika platonisia juttuja. Mä ylläpidän näes suhteita, mutta en nyt voi kertoa tässä, että mitä suhteita. Nää on kaikenlaisia sellaisia tyyppejä korkeilta paikoilta, että ne panee putiikkinsa oven kiinni milloin vain keksellä päivää, ilmoittavat puhelinkeskuseen, että ovat tavattavissa vasta silloin tai silloin tai ei ollenkaan tänä päivänä ja sit ne tulevat mun luokse.
Joku voisi keksiä, että mä kuuluisin sille listalle Kotimaiset kurtisaanet nykypäivänä, mutta mä olen niin, niin salainen, että ei kukaan pysty laittamaan mua millekään tommoiselle listalle, jossa on jotkut Kekkesenkin pyörittämät kotirouvat...
Nyt mä en jaksa kirjoittaa enempää, mutta multa voi kyllä kysyä ja ma vastaan... Oikeasti mä oon nyt niin väsynyt, että otan kauneusunet. Kello onkin aika paljon kun heräsin niin aikaisin.
Nyt voi taas jakaa persettä kun kakki kunnossa!