Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

paljonko juotte yleensä alkoholia Tukholman risteilyllä jos lapset mukana?

Vierailija
06.02.2013 |

- meneekö lievän tai peräti keskivahvan kännin puolelle?

= kenties jotenkin näin:

buffetissa 3 isohkoa lasillista viiniä + yökerhossa 3 drinksua + hyttipullosta pari napanteria Jägeriä + kylpyläosastolla 1 sidukka = jonniilainen kännitila, mutta tilanne kuitenkin täysin hallinnassa (lievästi sössöttävästä puheesta huolimatta)

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten miten sit laivalla äkkiä innostuisinkin.

Joo, ei ole mun juttu toi alkoholi. En tykkää mausta, enkä siitä humalan fiiliksestäkään.

Vierailija
2/43 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on periaate etten juo lapsen seurassa yhtään, eikä mua edes huvittaisi yksin mennä mihinkään baariin riekkumaan kun miehen pitäisi kumminkin sitten olla lapsen kanssa. Tukholman risteilyllä ollaan käyty lapsen kanssa 3 kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa 1-2, mutta näissä aina sen verran väliä ettei suureen humalaan tule.

Lapset ei ole moksiskaan, nauttivat reissusta kuten mekin, yhdessä ollaan koko ajan.

En kännää niin että aamulla olisi krapula ja perheen kesken reissatessa mä menen lasten kanssa hyttiin yhtä aikaa. Yksin ei ole hyttiin jätetty lapsia kertaakaan ja lähdetty aikuisten kesken bailaamaan.

Toiset ei vaan halua lasten kanssa ottaa yhtään mitään ja toiset vähän, ei huono kumpikaan kunhan lapset huomioidaan eikä ryyppääminen ole se pääasia. Ei meidän kaikkien tarvi olla samanlaisia.

Vierailija
4/43 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä juon ehkä kolme lasia viiniä buffassa ja myöhemmin illalla 1-2 siideriä yökerhossa.

Vierailija
5/43 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki vedä naamoja kun lapset paikalla.Mä otan lasin viiniä ruoan kanssa ja se riittää.

Vierailija
6/43 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juotais kuten muutenkin vapaa-ajalla. Safkan kans lasi viiniä tai olut, joskus satunnainen drinkki tai terävä.

Vierailija
7/43 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapset mukana. Jos lapsia ei mukana, niin pari piirua suurempi. Alle 5:n annos-lkm/vrk varmasti jo harvinainen poikkeama. Ite otan ehkä 7-8 annosta ekana iltana, ja sama määrä tokana päivänä

Vierailija
8/43 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo lautoilla koskaan alkoholia koska olen joko

A. Nuorisoryhmän valvojana

B. Matkalla lasten kanssa

Huvikseni en sinne mene.

Vierailija
9/43 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli varmaan annosmäärä jää yleensä max. tasolle 6 per ilta jos lapset mukana.

Minä en tietenkään noin paljon ota ;)

Vierailija
10/43 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

buffassa join puoli lasia valkoviiniä (todellisuudessa varmaan aika lähellä yhtä ravintola-annosta) ja otin puoli lasia myös punaviiniä, mutta en juonut sitä kokonaan. Myöhemmin illalla join yhden irish coffeen.

Vierailija
11/43 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 lasia viiniä (tai ei alkudrinkkiä ja sitten miehen kanssa viinipullo puoliksi =3 lasia).

Yökerhossa ei lasten kanssa käydä, ja hyttiin harvoin mitään ostetaan.

Vierailija
12/43 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sitten muuta

Vierailija
13/43 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

alko maistuu hyvinkin reilunpuoleisesti, mutta jos olen lapsen kanssa reissussa, niin en rehellisesti sanottuna... No, meinasin sanoa yhtään, mutta jos seisovaan pöytään menemme, niin yhden punkkulasin. Ellemme mene, en tilaa sitä erikseen missään ravintolassa. Yökerhon puolella kyllä istumme (siis päivällä, hyttiin vetäydytään viim. kybältä) ja tilaamme hienot juomat, mutta alkottomat!

Vierailija
14/43 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tai mies ei kyllä juoda mitään. Lasten kanssa, lasten ehdoilla ja siihen ei vanhempien kännääminen kuulu. Jokainen tietysti tavallaan, mut meitä ei kiinnosta edes se yksi lasillinen viiniä.

Vierailija
15/43 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippumatta siitä, onko lapset mukana tai ei.

Ruotsinlaivojen kännäyskulttuuri on vastenmielistä, siksi minua ei baariin tai yökerhoon saa siellä kirveelläkään. Buffetissakin tyydyn yleensä kivennäisveteen.

Vierailija
16/43 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuan kanssa ensin viiniä ja kun lapset laitettu hyttiin nukkumaan niin yökerhossa voi ottaa reilusti.

Vierailija
17/43 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse joisin n. 2-3 (isoa) lasia punaviiniä ruoan kanssa ja 2 olutta / siideriä loppuillasta.

Vierailija
18/43 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli parin tunnin aikana.

Vierailija
19/43 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max näin: aamiaisella skumppalasi, iala cartessa 1 lasi viiniä, samoin illan mittaan toinen lasillinen siinä viinibaarissa.

Yökerhoon tai sinne showbaariin emme mene ollenkaan. Jos mennään allasosastolle selvitään kyllä juomatta.

Ryyppääminen ei ole matkan itsetarkoitus. Meille se on vain meren ylitys, ei mikään loma.

Vierailija
20/43 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joi pari kaljaa buffetissa ja illalla ehkä yhden. Nykyään kun lapset ovat isoja, juon maksimissaan 2 drinkkiä illalla.