Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järjestelin vaatekaappini

Vierailija
06.02.2013 |

Kuvitelkaa, että olen niin köyhä, että mulla on vain 2 parempaa neulepaitaa, joista toinen alkaa jo olla vähän venynyt.

En ole koskaan aikaisemmin ollut näin köyhä kuin nyt. Jopa opiskelijana mulla oli enemmän vaatteita.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös tosi vähän vaatteita mutta en koe itseäni köyhäksi.

Vierailija
2/7 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös tosi vähän vaatteita mutta en koe itseäni köyhäksi.

Kaikkea muuta! En voi ikinä mennä mihinkään kun olen aina samoissa vaatteissa. Aina siihen asti kunnes ne kuluvat huonoiksi.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaatekaapissa ihan liikaa tavaraa. Voisin lahjoittaa osan pois. Ihan tavallisia vaatteita, ei mitään erityistä merkkiä, mutta mielestäni siistejä ja käyttökelpoisia.

Myös kirppiksiltä löytyy yllättävän siistiä tavaraa ja edullisesti, esimerkiksi Fida Lähetystoreilta.

Vierailija
4/7 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatekaapit ja huoneen neljä kertaa vuodessa. Nyt sama juttu käynnissä. Osan tosin meinaan fiksata uusiksi jutuiksi mutta muutoin menee taas kellariin ja jos joku tahtoo niin saa viedä ne mennessään.

Mekkoja on nyt toista sataa ja kenkiä toinen saman moinen. Voi vaan kuvitella sitä määrää mitä muita vaatteita mulla on.

Vierailija
5/7 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin viedä ne UFF:n laatikkoon, mutta jos koko vain täsmää niin voin toki laittaa postiin sinullekin. Jos eivät ole makuusi tai muuten sopivia, niin laita sitten eteenpäin.

Olisiko sinulla anonyymiä meiliosoitetta, niin voitaisiin sopia asiasta?

Vierailija
6/7 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kai kehitellä jostakin sitten semmonen. Koko olisi 36-38

ap

Vierailija
7/7 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi, jolla liikaa vaatteita.

Mä kierrätän ja laitan siskoille aina isot kasat, mutta kyllä näistä liikenne muillekin. Mä laitan aina osan myös kirkon kirpparille.

Ja mun vaatteeni ovat myös hyväkuntoisia.