Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään kaupassa nähtyä.

Vierailija
29.12.2012 |

3-vuotias rattaissa tutti suussa. Teiniäidin kanssa, kuinkas muuten.

Itse kävelin 4-vuotiaani ja 1v9kk ikäiseni kanssa eikä tarvinnut edes ostoskärryyn pienempää nostaa kun pienestä pitäen normaalit tavat opettaa. Otan vain pitkille reissuille rattaat, kyllä jo parivuotias kävelee itse.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mistä tiedät, että oli teiniäiti? Ja mistä tiedät, kuinka vanha lapsi oli??

Varmaan luulisit mun parasta kaveriakin teiniäidiksi, jos näkisit sen pienten lastensa kanssa. Esikoisensa vei kerran kävellen kouluun ja esikoisen kaverit luulivat ystävääni esikoisensa siskoksi... Huomattakoon, että ystäväni on päälle 30.

Vierailija
2/14 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedät sen noin tarkkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot sä sitten helvetin hyvä (keski-ikäinen) ihminen. Pisteet sulle, olet paras!!

Vierailija
4/14 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä tiesit, että oli teiniäiti, kertoiko hänkin ikänsä?

Mistä tiedät, että oli ylipäätään lapsen äiti?

Vierailija
5/14 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuisen lihava?

Vierailija
6/14 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei lapsi saisi olla rattaissa/ostoskärryssä?

Vierailija
7/14 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kolmevuotias istuu ostoskärryissä...ja ihan sen takia, että sujuu paljon sukkelammin ostosreissu, kun ei tarvi odotella koko ajan. Tykkäis kyllä kävellä itse, mutta minä "pakotan" kärryihin :D

Vierailija
8/14 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meän 1v7kk ei vielä kävele. Mutta koon puolesta menis noin vuodenikäisestä.

Vierailija
9/14 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit vaan rankat oletukset lapsen iästä ja teiniäidistä. Mitä jos lapsi olikin vasta 1,5v ja vain suuri ikäisekseen? Saattoi rattaita työnnellä myös isosisko tai nuorekas 3-kymppinen äiti.

Oma esikoinen on aina ollut pitkä. Olen joutunut tuntemattomille selitteleen (tiedän olis pitänyt jättää kommentit omaan arvoonsa) miksi on tutti suussa vaikka näyttää 4-vuotiaalta.

Nyt ollessaan 3-vuotias ja 110cm pitkä, luullaan eskari-ikäiseksi.

Vierailija
10/14 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ikäraja, minkä ikäistä saa pitää niissä kärryissä. Meillä 2v 9kk on niissä, eikä ole tullut mieleen että olisi liian iso niihin. Ja koon puolesta menee hyvin, vaatekoko 92-98cm.

Vierailija
11/14 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sulla ongelmat

Vierailija
12/14 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuinkahan nuorena se äiti sitten oli sen lapsen tehnyt jos oli teini vieläkin? Ja mistä tiedät että oli äiti? Kysyitkö, ettei kuitenkin ollut, kummi, sisko, täti tms.

Mutta koska ap on maailman paras äiti niin hän vain tiesi tämän kaiken yhdellä vilkaisulla.

3-vuotias rattaissa tutti suussa. Teiniäidin kanssa, kuinkas muuten.

Itse kävelin 4-vuotiaani ja 1v9kk ikäiseni kanssa eikä tarvinnut edes ostoskärryyn pienempää nostaa kun pienestä pitäen normaalit tavat opettaa. Otan vain pitkille reissuille rattaat, kyllä jo parivuotias kävelee itse.

Vierailija
13/14 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin äidin pieni kolme vuotias murunen annappa nyt kuusitoista vuotiaalle äidille hali ja sitten istu kiltisti rattaissa vielä se sata metriä kun mennään kotiin, ihan niinkuin äskenkin istuit.

Ehkä eniten maailmassa vituttaa ap:n kaltaiset lehmät.

Vierailija
14/14 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ikäraja, minkä ikäistä saa pitää niissä kärryissä.

Ei niissä kärryissä ole ikärajaa, niissä on painoraja. Aika monissa mitä olen katsonut, se raja on 15 kg. Eli meidän 5v:kin sopii niihin ostoskärryihin ihan hyvin :)

Mitä te siitä rattaissa istumisesta meuhkaatte...ap kuitenkin halusi että puututaan 3v ja tutti suussa keskellä päivää ihmisten ilmoilla... ja riita siitä alkakoon n-y-t-nyt.