Monestikko teidän lapsenne heräävät yöllä?
Kommentit (11)
Sais alkaa jo nukkua vähän paremmin. Syö kuitenkin kahdesti, muu on muuta heräilyä. Sitten meidän 2v 11kk esikoistyttö nukkuu kuin tukki koko yön.
huonompina kausina useammin. Lapsella ikää 3v 6 kk. Isommat lapset ei onneksi enää herättele. Raskasta keräily on, mutta eipä vaihtoehtojakaan ole.
1v8kk, ei ole herännyt yöllä puoleentoista vuoteen kuin kahtena yönä tosi pahan korvatulehduksen ollessa päällä. Nukkuu 11-12h +päiväunet.
lähes aina herättää myös minut. Pienempi 7kk heräilee 4-8 kertaa sekä pian viimeiset 2kk about joka toinen yö huutanut 30min-2h yössä. Ja ei huuda nälkää, mutta jokin on. Väsyttävää..
Välillä tuntuu, että itse sekoaa, kun ei saa nukkua. Nyt mennyt muutama yö siinä, kun aivan kamalan väsynyt olen ennen kuin saan lapset nukkumaan (ennen ysiä siis). Kun sitten itse menen petiin, on syke aivan järjettömän kova ja vain odotan, milloin pienempi aloittaa kitinän/huudon ja en sitten itse saa unta. Viime yönäkin vielä yhden jälkeen unta odottelin ja kun lopulta nukahdin, niin ainakin 5 kertaa yritin kitisevän vauvan saada pysymään unessa. Tämän jälkeen nostin viereen nukkumaan, mutta juuto konsertti alkoi. En tiedä, kauan se viime yönä kesti, mutta herätys oli vauvan toimesta hieman klo 7 jälkeen. Ja kun vauva alkaa aamu-unille, on esikoinen jo hereillä..huoh.
Herää 2-3 kertaa yössä (ei syö öisin).
En enää tiedä, koska olen alkanut itsekin heräillä jatkuvasti öisin. Vauva herää ehkä neljä, viisi kertaa?
Miehen lapset 4v ja 5v, nuorempi ei herää, vanhempi herää yleensä kerran.
Loppuukohan nää yöheräilyt koskaan? Itse olen huono nukkuja ja olen heräillyt öisin niin kauan kuin muistan... Miksi lapsikaan nukkuisi 10h putkeen heräämättä, tuntuu oudolta ajatukseltakin.
- edellinen vastaaja
paitsi harvoin vanhempi näkee pahaa unta ja tulee sitten viereen. Lapset 4 ja 2v.
1-vuotias herää 3-5 x yössä, joskus useamminkin.
ovat niin isoja (onneksi) että eivät herätä meitä vaikka pissalla tms kävisivätkin.