"Varastan" aikaa mieheltä ja lapsilta, teenkö väärin?
Sanon miehelle kerran viikossa tai kahdessa joutuvani ylitöihin. Mies hakee lapset hoidosta, vie toisen muskariin ja tekee ruoan.
Oikeasti otan ajan itselleni. Menen salaa elokuviin tai johonkin pienimuotoiseen konserttiin, jos on sopivaan aikaan tai muuhun esitykseen. Tai käyn yksin syömässä tai vaan istun kahvilassa selaamassa naistenlehteä.
Mietin, mitä sitten, jos jään jotenkin kiinni... Mutta tarvitsen tämän oman pienen vapaahetkeni. Jos sanoisin miehelle, että mä menen nyt leffaan tänään - yksin - niin se olisi kuitenkin, että häh ja miksi ja rahanmenoa jajaja.
Teenkö pahasti väärin?
Kommentit (25)
missä ne ylityökorvaukset on, sen sijaan rahaa onkin vähemmän. Tarkkaileeko hän tilejä?
Tilejä se toki tarkkailee. Mutta ei se nyt mua vaadi tilille jokaisesta nostetusta käteissummasta.
kun joku komppas, ettet pidä pahana tätä touhuasi, mutta ymmärtäisikö miehesi, ettei ole paha asia?
Jos ja kun jäät kiinni omista menoistasi?
Eikö niin, että hitonmoinen härdelli siitä syntyy, luottamuspula, se mitä naiset vaatii ja usein vaalii, on täysin mennyttä.
En tiedä, jos mun mies olis sellainen, että pelkään sitä, tekisin ehkä samoin.
kävelylle klo 23-24, kun pitää saada rahoittua ennen nukkumaanmenoa.
Miten jotkut naiset antaakin miehen määrätä esim elokuviin menon. Onneksi olen eronnut ja lapset alkaa olla isoja. Olen usein yksin tai ystävän kanssa leffassa. Mieluiten tosin menen juuri yksin. Saa keskittyä,ettei kaveri höpötä. Ja käyn joskus syömässä yksin,kun lapset on vaikka kavereilla. Käyn töissä,joten tienaan sen minkä kulutan. Onneksi ei ole miestä mäkättämässä:D Kumma,kun aikuiset naiset antaa miehen pomottaa,vai onko,että asuvat miehen siivellä??? Munan takia en ymmärrä miehen pitoa. Minä saan seksiä fuckbuddyilta.
Ne on sellasia homekorvia, eivät juuri leffassa käy. Miehen sisko voisi nähdä. Sanoisin sille varmaan suoraan, että omaa aikaa tässä viettämässä.
Mies ei ikimaailmassa ehdottaisi sellaisia leffoja, joita käyn yksin katsomassa. Ne on usein taiteellisia pläjäyksiä, joita mies ei jaksa. Tai jotain kahden kitaran klassisen musiikin konsertteja.