Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blogistit jotka kirjoittavat hyvin?

Vierailija
05.02.2013 |

Luin tota tylsin blogi -keskustelua ja tosi tylsiähän ne siellä esitellyt blogit oli. Onko Suomen blogiskenessä sitten yhtään hyvin ja kiinnostavasti kirjoittavia blogisteja?

Itse tykkään Vuoden Mutsista, mutta luulen että moni muu sillä tyylillä kirjoittava onnistuisi vain olemaan ärsyttävä. Eeva kolun mietteliäs tyyli on myös todella kiva, mutta ollakseen täydellinen, siitä puuttuu vähän särmää.

Muita hyviä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toi eeva mikä lie, tylsä. aikakauslehtimäinen tyyli ei puraise mua ainakaan.

Blogilistalta löytyy ulkomailla asuvia:

Helvetianmoista elämää

Stina Auer

Stockholm By Me

Maailman Metrossa

A Bottle of Champagne

Kalastajan Vaimo

Kotirouva Lontoossa

Näillä on perhe, asuvat ulkomailla. Mulla on tylsä elämä pikkukaupungissa keskellä Suomea, hyppäisin kenen tahansa noista kenkiin vaikka heti! Fiilistelyblogit, on kuinka hyvät kuvat vaan, ei jaksa kiinnostaa. (kuvat macaronsseista, samppanjalaseista ja Chanelin paperikasseista, varpaista biitsillä:/) Blogin hyvyys riippuilee lukijasta myös, Kotirouvasta on tullut tylsä mutta odottelen jos piristyy ja alkaa esittelemään sosiaalista elämää (kai nyt jotakin sosiaalista elämää löytyy) ja Lontoota äidin silmin ja lopettaa ne aivan turhakkeet vaatepostaukset:/

Jos tässä etsittiin hyvin kirjoitettuja blogeja, niin ei noista kyllä a Bottle of Champagne tai Stockholm by Me saati Kotirouva Lontoossa ole todellakaan millään tasolla taitavien kirjoittajien tuottamia. Sekavaa ja virheitä vilisevää tekstiä.

Vierailija
22/25 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pelkkä virheetön kirjoitustyyli ei tee blogista suosittua. Täytyy olla sisältöä jota jaksaa lukea tai vähintään mahtavia kuvia. Esimerkiksi Riina joka kirjoittaa Pariisista kirjoittaa mallikelpoisesti mutta tylsästi. Liian pitkää pätkää. Voiko ulkomailla asuvalta suomalaiselta odottaa hyvää suomen kielen tuntemusta jos ei puhu tai kuule suomea juuri ollenkaan? Journalistit ja blogistit pysykööt omissa karsinoissaan:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tullut lyhessä ajassa suuri suosikki: http://www.lily.fi/palsta/onnenpaiva

Suomalainen nainen, asuu amerikassa miehensä kanssa. Kirjottaa mun mielestä tosi hyvin, varsinkin kun kuvaa amerikkalaista elämänmenoo. Ja pääpaino on kuitenkin siis liikunnassa ja kuntosalitouhuissa. Aivan loistava!

Vierailija
24/25 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pelkkä virheetön kirjoitustyyli ei tee blogista suosittua. Täytyy olla sisältöä jota jaksaa lukea tai vähintään mahtavia kuvia.

Ilmeisesti et ymmärrä lukemaasi? Nyt kysyttiin blogeja, jotka on kirjoitettu hyvin. Suosittuudesta ei puhuttu mitään.

Vierailija
25/25 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitettiin aiemman ketjun vastakohtaa eli niitä jotka eivät ole tylsiä vaan mielenkiintoisia.

Hyvin kirjoittava tarkoittaa mielestäni mielenkiintoista sisältöä tuottavaa. Virheetön suomen kieli ei ole aina hyvin kirjoitettua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän