Blogistit jotka kirjoittavat hyvin?
Luin tota tylsin blogi -keskustelua ja tosi tylsiähän ne siellä esitellyt blogit oli. Onko Suomen blogiskenessä sitten yhtään hyvin ja kiinnostavasti kirjoittavia blogisteja?
Itse tykkään Vuoden Mutsista, mutta luulen että moni muu sillä tyylillä kirjoittava onnistuisi vain olemaan ärsyttävä. Eeva kolun mietteliäs tyyli on myös todella kiva, mutta ollakseen täydellinen, siitä puuttuu vähän särmää.
Muita hyviä?
Kommentit (25)
niin pelkkä virheetön kirjoitustyyli ei tee blogista suosittua. Täytyy olla sisältöä jota jaksaa lukea tai vähintään mahtavia kuvia. Esimerkiksi Riina joka kirjoittaa Pariisista kirjoittaa mallikelpoisesti mutta tylsästi. Liian pitkää pätkää. Voiko ulkomailla asuvalta suomalaiselta odottaa hyvää suomen kielen tuntemusta jos ei puhu tai kuule suomea juuri ollenkaan? Journalistit ja blogistit pysykööt omissa karsinoissaan:D
on tullut lyhessä ajassa suuri suosikki: http://www.lily.fi/palsta/onnenpaiva
Suomalainen nainen, asuu amerikassa miehensä kanssa. Kirjottaa mun mielestä tosi hyvin, varsinkin kun kuvaa amerikkalaista elämänmenoo. Ja pääpaino on kuitenkin siis liikunnassa ja kuntosalitouhuissa. Aivan loistava!
niin pelkkä virheetön kirjoitustyyli ei tee blogista suosittua. Täytyy olla sisältöä jota jaksaa lukea tai vähintään mahtavia kuvia.
Ilmeisesti et ymmärrä lukemaasi? Nyt kysyttiin blogeja, jotka on kirjoitettu hyvin. Suosittuudesta ei puhuttu mitään.
tarkoitettiin aiemman ketjun vastakohtaa eli niitä jotka eivät ole tylsiä vaan mielenkiintoisia.
Hyvin kirjoittava tarkoittaa mielestäni mielenkiintoista sisältöä tuottavaa. Virheetön suomen kieli ei ole aina hyvin kirjoitettua.
Jos tässä etsittiin hyvin kirjoitettuja blogeja, niin ei noista kyllä a Bottle of Champagne tai Stockholm by Me saati Kotirouva Lontoossa ole todellakaan millään tasolla taitavien kirjoittajien tuottamia. Sekavaa ja virheitä vilisevää tekstiä.