Jotkut Huuto.netin huutajat ärsyttävät!! :(
Mikä ihme näitä joitakin huuto.netin käyttäjiä oikein vaivaa?!
Huudetaan tuotetta 5 minuuttia ennen sulkeutumisaikaa ja sitten ei oteta minkäänlaista yhteyttä myyjään päiväkausiin tai edes vastata myyjän lukuisiin yhteydenottoihin!
Eivätkö nämä typerykset tosiaan ymmärrä, että jo tuo huutamisajankohta (5 minuuttia ennen sulkeutumista) ikään kuin paljastaa, että ostaja on kyllä ollut netin ja sähköpostin ääressä ja mahdollisuuksia yhteydenottoihin olisi aiemminkin ollut!
Vastatkaa nyt minulle ymmärtämättömälle, miksette ota heti pikimmiten huudon päätyttyä yhteyttä myyjään? Itse ostajana nimittäin otan niin pian kuin mahdollista kontaktia myyvään osapuoleen!
Kommentit (4)
Mä en voi tajuta, miksei sitä yhteyttä vois ottaa HETI huudon sulkeuduttua? Eikö näillä huutajilla ole rahaa vai mistä kiikastaa?
Toinen jatkuva ärsytyksen kohde on nämä "olen nyt pari viikkoa "matkalla", eikä mulla ole (yllätysyllätys) tilitietoja mukanani ja palaan xx.x. jonka jälkeen vasta voin maksaa tuotteen...."
Keksikää nyt hyvät ihmiset parempi selitys!! Jos olette rahattomia ja saatte niitä korvauksia vasta parin viikon päästä, kertokaa se suoraan ja lopettakaa noiden läpinäkyvien tarinoiden keksiminen! Tai lopettakaa huutaminen jos rahat ei riitä.
Ei ole mitenkään mahdotonta, että joku huutaa jonkun tuotteen eikä ehdikään odottaa sitä sulkeutumisaikaa koneella. Esim. lapsi saattaa herätä päiväunilta tai pitääkin lähteä lääkäriin tms. Näitä skenarioita voi keksiä vaikka kuinka monia, varsinkin nyt kun niin monella on internet-yhteys puhelimessaan.
Miksi siis lähteä lynkkaamaan jotain yksittäisiä myyjiä?
Miksi siis lähteä lynkkaamaan jotain yksittäisiä myyjiä?
Yksittäisiä myyjiä? Tässä ketjussahan puhutaan moukkamaisista ostajista, ei niinkään myyjistä. Ongelmia sisälukutaidoissa kenties...?
Tuo kuvaamasi skenaario (lapsi sairastuu yllättäen juuri huudon tekemisen jälkeen) on muuten ihan uskottava, mutta se ei valitettavasti selitä päiväkausien hiljaisuutta. Erityisesti kun huuto.netin tarkennetulla haulla voi nähdä, että kyseisellä tunnuksella on tehty aktiivisesti huutoja tämän yhden huutokohteen sulkeuduttuakin. Edelleen ihmettelen, eikö nämä jotkut huutajat tajua kuinka läpinäkyvää ja huonotapaista tuo heidän touhuilunsa oikein on?
Otan itse aina nopeasti yhteyden myyjään ja laitan heti viestin, kun olen maksanut tuotteen.
Voihan huutajalla olla korotusautomaatti käytössä kun ei ole heti koneen vierellä ja tarkastaa huutonsa vasta kun pääsee koneelle.
Mua kyllä ärsyttää ne myyjät joiden automaattiviestissä ei ole maksutietoja, yleensä kun maksaisin heti pois ilman turhia viestittelyitä ja ärsyttää sitten kyttäillä, että koska maksutiedot pompsahtaa sähköpostiin.
Sitten tietysti eri asia, jos haen tuotteen tai on jotain selvitettävää.