Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sumi24 treffit! Kysymyksiä!

Vierailija
05.02.2013 |

Just tein itelleni profiilin tonne. Jos käyn katsomassa jonkun profiilia, niin näkeekö se jostain, että olen sitä käynyt katsomassa?

Ja mikä tuola on käytäntö, että kuinka kauan yleensä keskustellaan tuola, ennenkun mennään treffeille? Ja kannattaako antaa puhelinnumeroa, jos joku kysyy?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin et saa häirikköjä kimppuusi.

Vierailija
2/6 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidän profiilejaan katsomassa? Ja voinko itse nähdä jostain, että onko joku katsonut mun profiilia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidän profiilejaan katsomassa? Ja voinko itse nähdä jostain, että onko joku katsonut mun profiilia?

aiemmin kyllä ainakin näki, kuka on käynyt tsekkaa profiilin.

-ei se jolta kysyit-

Vierailija
4/6 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ottanut sen maksullisen version ,niin sitten näkee useamman kävijän kerralla. En osaa tarkemmin selittää. Minulla oli siellä profiili ennen palstauudistusta.

Vierailija
5/6 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä omalla etusivulla näkee, ketkä on vieraillut viimeisen 24h aikana.

Riipuen tapauksesta, mutta itse ainakin haluaisin nähdä melko nopeasti, sillä ihminen voi luonnossa olla ihan erilainen. Puhelinnumeroa ei välttämättä kannata täysin tuntemattomalle antaa ja olenkin antanut numeroni vasta kahvilla käynnin jälkeen, mikäli on siltä tuntunut.

Vierailija
6/6 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kannattaako antaa puhelinnumeroa, jos joku kysyy?

jos et jaa normaalisti puhelinnumeroasi kenellekkään tuntemattomalle. Niin miksi jakaisit, sen yhden treffi pyynnön takia? Niinkuin, joku tossa mainitsi, hommaa prepaid liittymä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan