Onko teistä hyvännäköinen kroppa? (Sen muoto)
http://viisikiloakevyemmaksi.blogspot.fi/2012/12/kuvat-ja-mitat.html
Minusta on. Itselläni melko samanlainen.
Kommentit (37)
Mun mielestä alle 170cm vartalo on aika yhdentekevä katsella - tai että ne näyttävät kaikki aika samalta. Paitsi tietenkin, jos kyseessä on tosi lihava ihminen.
Kuvan vartalo on minusta kiinteän ja voimakkaan näköinen ja se on mun mielestä tärkeintä.
Mutta miksi pitää pudottaa 5kg painoa, mitä iloa siitä on?
Varsinkin vähänkin vanhempana ( 30v ja siitä eteenpäin )näyttää paljon vanhemmalta, jos on tosi rasvaton.
Mut eipä siinäkään mitään, jos tykkää.
onko sulla yhtä huono/hyvä vai parempi kuin numerolla 14?
no en kyllä osaa sanoa, se on erilainen, roikkuvampi ja enemmän läskiä. Sellainen kun tuolla toisessa ketjussa se jennifer vai mikä senyt oli, tais olla aloituksen nimi: kelpaako tällainen perä kenellekään... Sellainen on meikällä.
Plastiikkakirurgi sanoi että mun ongelma on enemmänkin iho, että se on löystynyt eikä ole palautunut niin se ei tue. Mulle pitäis kait tehdä pepun kohotusleikkaus(en tarkoita implantteja),samaan tyyliin kuin mastopexia.(en ole kyllä nyt justiinsa menossa)
mulla on sellainen ihotyyppi että kun on kerran lihonut ja iho on löystynyt ja venynyt niin ei palaudu, ei ole palautunut vatsankaan iho vaikka viim. raskaudesta 18v ja hoikka olen vatsasta.Nahka siinä löpöttää edelleen. BMI on 22,5 rasva prossaa en ole pitkään aikaan mittauttanut, mutta on mulla reisissä ja persiissä mistä ottaa.Ongelma vaan on se että yläkropassa ei olis enää varaa laihtua.
t roikkuperä
no en kyllä osaa sanoa, se on erilainen, roikkuvampi ja enemmän läskiä. Sellainen kun tuolla toisessa ketjussa se jennifer vai mikä senyt oli, tais olla aloituksen nimi: kelpaako tällainen perä kenellekään... Sellainen on meikällä.
Plastiikkakirurgi sanoi että mun ongelma on enemmänkin iho, että se on löystynyt eikä ole palautunut niin se ei tue. Mulle pitäis kait tehdä pepun kohotusleikkaus(en tarkoita implantteja),samaan tyyliin kuin mastopexia.(en ole kyllä nyt justiinsa menossa)mulla on sellainen ihotyyppi että kun on kerran lihonut ja iho on löystynyt ja venynyt niin ei palaudu, ei ole palautunut vatsankaan iho vaikka viim. raskaudesta 18v ja hoikka olen vatsasta.Nahka siinä löpöttää edelleen. BMI on 22,5 rasva prossaa en ole pitkään aikaan mittauttanut, mutta on mulla reisissä ja persiissä mistä ottaa.Ongelma vaan on se että yläkropassa ei olis enää varaa laihtua.
t roikkuperä
Pituus tismalleen sama. Ihmettelen, miten kuvassa olija painaa niin vähän. Itse samassa painossa olin jo tosi luinen.
Nyt 64kg ja vatsalihakset erottuu, ei lainkaan jenkkakahvoja. Vyötäröni 69cm, tuolla blogissa mainittiin 87cm, mikä mulla ei täyttynyt edes ollessani lähes 80kiloinen...
painan 8kg enemmän mutta mulla on pienemmät mitat. lihas vaikuttaa paljon tietty, mulla ei oo noin makkarainen kroppa :)
Pituus tismalleen sama. Ihmettelen, miten kuvassa olija painaa niin vähän. Itse samassa painossa olin jo tosi luinen.
Nyt 64kg ja vatsalihakset erottuu, ei lainkaan jenkkakahvoja. Vyötäröni 69cm, tuolla blogissa mainittiin 87cm, mikä mulla ei täyttynyt edes ollessani lähes 80kiloinen...
ja siinä on aina enemmän. T. 70 cm vy. 85 cm napa (muistaakseni). Eikä ole ollenkaan läski/pömppis
ap ja muutamat kommentoijat, että olo voisi myös helpottua aivolobotomialla.
Omasta mielestäni näytän juuri tuolta, painoakin aikalailla tuo sama määrä, mutta mm. vyötäröni ympärys on 76 cm...
lähtisi ne "jenkkakahvat".
Kaunis vartalo.
Ei tietenkään niin kaunis kuin teidän kaikkien muiden, mutta minusta on kaunis, tosin itse olen paaaljon kauniimpi 163cm ja 90kg.
ap ja muutamat kommentoijat, että olo voisi myös helpottua aivolobotomialla.
minneköhän muualle lobotomian voi suorittaa, kuin aivoihin?
Olen sentin lyhyempi.
Edestä näytin hoikemmalta, vyötärö erottui selvemmin ja lantio oli pyöreämpi. Sivusta katsottuna taas erottui selvä pömppis (tuollahan on tosi litteä maha). Mittani oli kuitenkin tosi lähellä noita.
Laihdutin 7 kiloa.
En jaksanut alkaa lukemaan, mutta pääsikö tuo bloggaaja koskaan tavoitteeseensa? Bloggasi jo 2011 niistä kiloistaan?
painan 8kg enemmän mutta mulla on pienemmät mitat. lihas vaikuttaa paljon tietty, mulla ei oo noin makkarainen kroppa :)