Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä olisi ollut laivalla vientiä, jos vaan olisi ollut innostusta.

Vierailija
04.02.2013 |

Huh huh! Enpäs muistanutkaan, millaista peliä siellä pidetään :D.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö tämä nyt ymmärtää niin, että markkina-arvo on kertyneistä kiloista ja rypyistä huolimatta pysynyt kohtuullisena - vai että paikalle osui vaan ne kaikkein epätoivoisimmat tyypit :D.

-ap

Vierailija
2/13 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan sekin ollut ihan vaihtoehto ;).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten laivalla ja mietin samaa. Vientiä oli vaikka kuinka, jopa aamiaisella tultiin pyytää kahville samaan pöytään. Yökerhossa meno oli hurjaa myös. Ei tämmöstä vientiä nuorempana ollu, nyt oon 32v perheellinen nainen. Tyttöporukalla oltiin liikenteessä.

Vierailija
4/13 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulevat tyrkyttämään niin ajattelen hänen naamansa paikalle kapisen tautisen kyrvän ja nyrpistän nenääni, Ei kiinnosta. Sitten kysyn onko mies naimisissa kenties ja että jos on pettämään tullut niin toivon että joku vielä käräyttää. Minun kanssa ei noin sivistymätön junttitouhu pelitä.

Menen laivalle vain jotta pääsen tukholmaan ja takaisin.

Vierailija
5/13 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten laivalla ja mietin samaa. Vientiä oli vaikka kuinka, jopa aamiaisella tultiin pyytää kahville samaan pöytään. Yökerhossa meno oli hurjaa myös. Ei tämmöstä vientiä nuorempana ollu, nyt oon 32v perheellinen nainen. Tyttöporukalla oltiin liikenteessä.

Minä kohta 35 v., perhe mullakin on. Kaverin kanssa liikenteessä.

Vierailija
6/13 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

luksushuorat siellä tyrkyttävät itseään? huomasin halvalla viking line laivalla että käytävillä oli ilotyttöjä miehiä etsimässä.

Vierailija
7/13 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sieltä viinaa sai ostaa ihan niin paljon kuin vaan jaksoi juoda :D. Enkä kyllä nähnyt tällaista kaupankäyntiä harrastettavan. Tosin en kyllä ole sillä tavalla orientoitunut, että kiinnittäisin asiaan kauheasti huomiota.

-ap

Vierailija
8/13 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas niin?

Vierailija
9/13 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulevat tyrkyttämään niin ajattelen hänen naamansa paikalle kapisen tautisen kyrvän ja nyrpistän nenääni, Ei kiinnosta. Sitten kysyn onko mies naimisissa kenties ja että jos on pettämään tullut niin toivon että joku vielä käräyttää. Minun kanssa ei noin sivistymätön junttitouhu pelitä.

Enkä nyt tarkoita, että siellä olisi mitään sikailumeininkiä ollut... mutta olin vaan hämmästynyt - no, kiinnostuneiden määrästä. Itselleni ei tullut mieleenkään, että tuollaisiakin mahdollisuuksia vielä tarjoutuisi.

Vierailija
10/13 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentämällä pääsisit halvemmalla ja nopeammin. Vai pitääkö auto saada mukaan?

Vierailija
11/13 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mies olisi kiinnostunut jostakin ylipainoisesta tantasta?

Enkä nyt tarkoita, että siellä olisi mitään sikailumeininkiä ollut... mutta olin vaan hämmästynyt - no, kiinnostuneiden määrästä. Itselleni ei tullut mieleenkään, että tuollaisiakin mahdollisuuksia vielä tarjoutuisi.

Vierailija
12/13 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla vai sillä laivalla?

LOL

Vierailija
13/13 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentämällä pääsisit halvemmalla ja nopeammin. Vai pitääkö auto saada mukaan?