Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis miksi mä menin taas pahoittamaan mieleni..

Vierailija
04.02.2013 |

Ihan oikeasti, tiedän ettei tällaisesta pitäisi välittää... Mutta kuitenkin.

Työpaikallani oli juhlat, joihin koko henkilökunta puolisoineen oli kutsuttu.

Kaikilla oli pari, mulla ei kun olen vastikään eronnut (mies jätti minut ja lapsen toisen naisen takia).

Mulla oli päällä pitkähihainen polven yläpuolelle ulottuva kotelomekko. Meikkiä kuten juhlissa yleensä on tapana laittaa. Silmissä vaan ripsaria ja huulissa tummanpunainen puna. Tukka nutturalla.

En kokenut olevani kovinkaan huorahtava, tai huomiotaherättävän näköinen. Olen hoikka ja urheilullinen, mutten korosta vartaloani mitenkään ihmeesti.

Kävin tervehtimässä muutaman insinöörin vaimoja (suunnilleen mun ikäisiä ihmisiä, reilu 30-v) ja mua katottiin niiiiin pitkään päästä varpaisiin. Tiedättekö, kun ilmeessä ei edes yritetty peitellä syvää ylenkatsetta.. :(

Olin selvinpäin koko illan, muutaman työkaverin rouvat ottivat sitten enemmänkin kuppia. Juttelin erään insinöörin kanssa, sillä aikaa kun vaimo oli vessassa tms, ja auta armias kun tämä rouva näki mut keskustelemassa miehensä kanssa. Tömisteli paikalle ja tokaisi mulle "Jaha, täällä heti muiden miehiä vikittelemässä, etkös omaa ukkoa saa?" Tämä MUKA vitsinä. Olin ihan suu auki ja tätä työkaveria nolotti aivan sairaasti. Poistuin paikalta. Menin istumaan muualle, ja kuulin kun kahden muun työkaverin vaimot (firmassamme muuten siis n. 40 työntekijää, joista minä ja yksi toinen ollaan ainoat naiset) juoruili keskenään. Kuulin kuinka haukkuivat mun vaatteet halvannäköisiksi ja olemukseni riutuneeksi. Käytökseni oli kuulemma tyrkyttävää, ja "ei tarvi syytä etsiä kaukaa miksi miehensä sen jätti".

En ole koskaan ollut yhtä tyrmistynyt. En ole koskaan edes jutellut näiden ihmisten kanssa, en koskaan tehnyt yhtään mitään pahaa heille. Miestensä kanssa teen töitä, en ole edes ystävä.

Jo valmiiksi poljettu itsetunto on nyt sitten nollissa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kummallista käytöstä...

Vierailija
2/11 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset nyt vaan on ilkeitä, ei kannata välittää. Tiedän, että satuttaa, mutta tällaisia kusipäitä monet ihmiset nyt vaan on.

Voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat vaan epävarmoja omasta tilastaan,työskentelet heidän miestensä kanssa päivät pitkät,näytät hyvältä ja olet vapaa.Heille olet uhkatekijä,heidän kipeissä mielissään.Ole rohkeasti oma itsesi ja tee työsi kuten ennenkin,rakkaus tulee vielä eläämäsi kun kiuru seuraavan kerran Suomeen saapuu.

Vierailija
4/11 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökeröä käytöstä.

Voit vaan sääliä työkavereitasi, kun on noin kamalat akat heillä. Hyi!

Vierailija
5/11 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku noista mihistä on ihastunut sinuun tai näin ainakin joku vaimoista luulee.

Heidän juttunsa ei kerro mitään sinusta.

ensi kerralla jos joku ilkeilee tuolleen, niin töräytät suoraan, että ei tämä mitään, mutta arvaapas miten vikittelemme toisiamme työaikana.

Vierailija
6/11 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firman juhliin ei ikinä pitäisi olla avec-kutsua! Sinä olet varmaan näyttänyt aika hyvältä, kun saat tuollaisen kohun aikaiseksi;-)

Vierailija
7/11 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestinne ovat niin kannustavia.. :)

Mä olin oikein odottanut että näen muutaman työkaverin vaimon (toinen näistä oli se juoruämmien kuningatar), kun olin kuullut kuinka kiva ja mukava tyyppi se on.. No ei sitten ollut mulle.

Skippaan suosiolla ensi kerralla vastaavanlaiset bileet, ellei mulla ole tuoda omaa avecia sinne. Tunsin muutenkin oloni niin hylkiöksi :(

No ei tässä muu auta kuin häntä pystyyn vaan.

...Kiitos vielä lohduttavista viesteistä!

AP

Vierailija
8/11 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia akkoja riittää! Nyt leuka pystyyn, ap! Moisten noitien takia ei kyllä kannata mieltään pahoittaa :)

Vierailija
9/11 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö miksi ne kohteli sua niin rumasti? Koska sä näytit todennäköisesti hyvältä ja ne naiset tunsivat itsensä uhatuiksi. Siksi! =D

Osaan kyllä kuvitella, että pahalta tuntui.

Vierailija
10/11 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitten akkojen tässä pitäisi surra. Nimittäin haloo huono itsetunto! Kukaan terveellä itsetunnolla varustettu nainen ei alennu moiseen. Mitä lie aviokriisejä niilläkin on. Kateus on päivän sana.

Pää pystyyn ja jatka samaan malliin äläkä välitä tuollaisista. Iloitse ettet ole tuollainen.

Vierailija
11/11 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä olit uhka niiden naisten parisuhteille. He näkivät sinut vaarallisena naisena, ilmeisesti miehensä mieleisenä tyyppinä, ja koittivat raukat epätoivoisina keksiä sinusta virheitä, että et olisikaan niin viehättävä. Kuvittele, miten he pyörivät seuraavan yön sängyissään. Jos sinä käyttäydyit fiksusti, tiedät, että et ole sitä, mitä sinusta sanottiin. Vain ne muijat mokasivat itsensä. Voithan joskus letkauttaa miehille, että "vaimojanne siteeraten tyrkky ja riutunut X", vaikka sähköpostissa.