Jotain hauskaa ja erilaista tarjottavaa 10-12 -vuotiaille?
Synttärit kyseessä ja tarvitaan sekä suolaista että makeaa tarjottavaa. En ole mikään kokkikolmonen, mutta teen mielelläni joko ihan itse tai puolivalmiista. Mitä ehdottaisit? Voin laittaa tarjolle ihan tavallisiakin juttuja, mutta niissä saisi olla joku ihan tavanomaisesta poikkeava juju. Siis juomaa sekä suolaista ja makeaa syötävää tusinalle esiteinille.
Kommentit (6)
"jätskibaari" : valikoima jätskejä, kastikkeita, kermavaahtoa, keksejä, karkkia. Jokainen saa itse koota oman annoksen kulhoon tai tötteröön (toimii ainakin 9-10 -vuotiailla)
Amerikkalaiset pannukakut ja vaahtera siirappia.
Idea: kaiverra meloni veitsellä esim sahalaitamuotoiseksi ja koverra sisus meloniraudalla tai lusikalla palloiksi. Tähän kannattaa ostaa sekä vesimeloni että hunajameloni tai cantaloupemeloni niin tulee hauskemman väristä.
Sitten täytät melonin niillä pikkupalloilla.
Sitten limuboolia tietty tarjolle ja osta vaikka sellasia drinkkitikkuja - valotikkuja tai jotain muuta.
Drinkkeihin esim limeä lasin reunalle.
Sitten jotain välimerellisiä suolaisia tapaksia. Jos et muuta keksi niin täytä vaikka voitaikinarullat esim aurinkotomaatilla, oliiveilla, metukalla ja jollain juustolla.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 16:26"]
Synttärit kyseessä ja tarvitaan sekä suolaista että makeaa tarjottavaa. En ole mikään kokkikolmonen, mutta teen mielelläni joko ihan itse tai puolivalmiista. Mitä ehdottaisit? Voin laittaa tarjolle ihan tavallisiakin juttuja, mutta niissä saisi olla joku ihan tavanomaisesta poikkeava juju. Siis juomaa sekä suolaista ja makeaa syötävää tusinalle esiteinille.
[/quote]
tee kakkutikkareita