Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sormuksen suurentaminen

Vierailija
04.02.2013 |

Osaisiko joku neuvoa. Haluaisin suurentaa sormusta 1,5 mm. Se on ohut kultainen rinkula. Millaiseen paikkaan kannattaisi mennä? Paljonko se maksaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa.

Minä käyn vain yhdessä tietyssä koruliikkeessä ja sormuksen suurentaminen tulisi jo ilmaiseksi siellä, tai pienentäminen. Vakiopaikka ja kunnon koruseppä.

Vierailija
2/12 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 20 e. Jos siinä taas on kivi, sitten on paljon kalliimpi, se irroitetaan ensin jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kultaseppää, ne sitte joutuu lähetteleen niitä muualle ja sekin maksaa.

Jos viet sen sormuksesi jonnekin, ota siitä kuva, jos katoaa, sulla on todiste millanen se sun sorkuksesi oli.

Mulla on upea ja harvinainen perintösormus ja otin monta kuvaa ennenkuin uskalsin jättää sen liikkeeseen. Otin ne kuvat ihan siellä liikkeessä, näkivät että olin tosissani huolissani siitä.

Vierailija
4/12 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

venyttämään jonkin verran. Se on toki halvempaa kuin se että se katkaistaan ja siihen lisätään pala kultaa lisää, työtä moninkertaisesti ja kultahan on kallista nykyään.

Vierailija
5/12 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tais maksaa jotain 120e. Näihin siis lisättiin palat ja kaiverrettiin uudelleen

Vierailija
6/12 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siellä varmaan ilmaseksi.

Jos se ontto halppis niin ei mahdollista.

Vierailija
7/12 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on äitini vanhasta kihlasormuksesta. Ihan kapea kultainen rinkula tosiaan. Kultaa joku 4 karaattia, ei kiviä. Paljon paljon tunnearvoa. Äidillä oli todella pienet kädet. :)

Vierailija
8/12 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla suurennettiin yhden koon verran kihlasormusta, jossa kivi. Piti laittaa pieni pala kultaa lisää. Tutulla kultasepällä maksoi vain 50 euroa, taisivat ottaa vain kullan tukkuhinnan, kun ollaan vakiasiakkaita.

Vierailija
9/12 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli puolet kultaa.

Puhdas kulta venyy lähes rajattomasti.

Nopee homma jos menee meistillä.

Muuta koko venynee helposti. Edellyttää tosin ettei ole ontto. Vanhoja ei oikein pysty jatkaa kun ei ole pätkää mitä laittaa väliin, luulen.

Vierailija
10/12 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on äitini vanhasta kihlasormuksesta. Ihan kapea kultainen rinkula tosiaan. Kultaa joku 4 karaattia, ei kiviä. Paljon paljon tunnearvoa. Äidillä oli todella pienet kädet. :)

Vierailija
11/12 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karaateista en tiedä... Rahallisesti sormuksella ei ole arvoa varmasti juuri ollenkaan. Tiedän, että äiti ja isä kihlautui hyvinkin nopeasti. Nykyisin asioista ei oikein heidän kanssa voi puhua..

Vierailija
12/12 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullan pitoisuus on jo niin vähäinen, että ei voi enää kullaksi sanoa. Varmasti joku virhe tuossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi