Arvioi paljonko rintasi voisivat painaa! Koko 75 noin puoli kiloa per rinta?
Kommentit (33)
Vierailija - 04.02.13 08:34 (ID 16397993)
75 tarkoittaa vain rintakehän ympärysmittaa sentteinä heti rinnan alapuolelta, sillä ei ole mitään tekemistä rinnan koon kanssa!
Veikkaan että ainakin 1,5kg/rinta.
Vierailija - 04.02.13 08:34 (ID 16397993)75 tarkoittaa vain rintakehän ympärysmittaa sentteinä heti rinnan alapuolelta, sillä ei ole mitään tekemistä rinnan koon kanssa!
Juu niinpä, kokoa 75, voi sit kuppikoko olla A:sta E_hen , ja siitä se painoero tulee, ei ympärysmitasta.Toki jossain senttimitta tarkoittaa rintojen päältä otettua mittaa, niinku missit sanoo olevansa 90/60/70
Jos sinull 4 kg/rinta niin eikö ole niskas ja hartiat kipeenä?Minun rinnat painaa n 2.5 kg ja olen menossa pienennysleikkauseen-jippii!Niskassa jo kuluma vika.Ensi kesänä toivon saavani laittaa bikinit!Edes 20 kilon laihdutus ei pienentänyt rintoja.Edes haavakipu jne ei pelota jos vaan pääsen tästä taakasta eroon.
Jos sinull 4 kg/rinta niin eikö ole niskas ja hartiat kipeenä?Minun rinnat painaa n 2.5 kg ja olen menossa pienennysleikkauseen-jippii!Niskassa jo kuluma vika.Ensi kesänä toivon saavani laittaa bikinit!Edes 20 kilon laihdutus ei pienentänyt rintoja.Edes haavakipu jne ei pelota jos vaan pääsen tästä taakasta eroon.
Mulla samaa vikaa kuihn sinulla eli niskat,hartiat kipeänä, lisäksi selkä yöliikkumisten takia, kun mikään asento ei ole hyvä.
Miten mittaan kelpoisuuteni kunnalliseen leikkaukseen? Mullekaan arvet ei haittaa mitään, jos vaan pystyy olemaan ihan normaalisti eli nukkumaan ja kivut häviäisi?
Ei varmaan paina edes 100g/rinta. Ja kyllä mä naureskelen noille teidän arvioille, kun itse imetin, koko oli jotain 70D eikä takuulla kiloa/rinta ollut niilläkään painoa. Mitä ihme hinkkejä teillä on?
Ois kyl kiva tietää paljon painaa terv. i/75 hinkki
Kiitos 21 =) Luulin tosin aina rintojani painavemmiksi.
75 on ympärysmitta rinnan alta, ei rintojen koko...
[quote author="Vierailija" time="04.02.2013 klo 21:35"]
Ei varmaan paina edes 100g/rinta. Ja kyllä mä naureskelen noille teidän arvioille, kun itse imetin, koko oli jotain 70D eikä takuulla kiloa/rinta ollut niilläkään painoa. Mitä ihme hinkkejä teillä on?
[/quote]
ot, mutta tosiaan 70D on ihan tavis, itse olen normaalisti sen kokoinen mutta imettäessä koko oli 75H-I. Ne oli jo isot. Ja painavat.
Oho, tuon jonkun linkkaaman wikipedia-artikkelin mukaan minun rintani painavat yhteensä noin 5,3 kg.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2013 klo 20:59"]Veikkaan että ainakin 1,5kg/rinta.
[/quote]
Miten voi olla noin valtava ympärysmitta? Oletko hyvin lihava vai roteva ja isoluinen?
[quote author="Vierailija" time="04.02.2013 klo 21:35"]
[/quote]
70D ei olekaan mitenkään erityisen iso koko. Kuppeja riittää kuitenkin jonnekin varmaan O:hon asti, eiköhän D ole aika pieni kuitenkin.
Täällä on olemassa keskustelu jossa linkki Wikipedian taulukkoon joka kertoo kuppikoon mukaan rintojen paino arvion. Itselläni 4,2kg yhteensä, mutta kokokin on 34J joka vastaa suomessa 75L? (kirjaimesta en ole varma) kokoa.
G95 rinnat. Keittiövaa'alla on tullut punnittua toinen painaa vajaa 1500 grammaa ja toinen yli 1600 grammaa.
19 jatkaa viellä.
http://en.wikipedia.org/wiki/Brassiere_measurement
Tuolta löytyy taulukko. Us kirjain vastaa suomen kirjainta ja ympärykset menee 34=75 36=80 38=85 jne..
Ei rintoja todellakaan voi punnita mitenkään pelkkää vaakaa käyttäen. Jos haluttais vaakaa käyttäen edes lähelle totuutta pitäisi esimerkiks ottaa oikeen kokoset liivit ja täyttää kortsu sen verran vedellä, että täyttää kupin. Sen jälkeen punnita kortsu ja muuttaa veden paino rasvakudoksen painoksi.
Toinen vaihtoehto on lähteä täyttämään kulho piri pintaan vedellä ja punnita paljonko painaa, sen jälkeen asettaa rinta veteen ja antaa veden tulla rinnan verran pois. Sitten punnita vesi taas. Laskea erotus ja siitä muuttaa veden paino rasvakudoksen painoksi.
Ei mitkään pienet rinnat. Mies rakastaa näitä. Mulle kelpaisi pienemmätkin.