Arvioi paljonko rintasi voisivat painaa! Koko 75 noin puoli kiloa per rinta?
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 12:02"]
Ois kyl kiva tietää paljon painaa terv. i/75 hinkki
[/quote]
n. 2,5kg yhteensä =)
Minä olin rintojen pienennysleikkauksessa jossa kummastakin rinnasta poistettiin kuulemma 500 gr. En itseasiassa edes muista mikä oli kuppikoko ennen leikkausta, leikkauksen jälkeen se on B.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:25"]
Koittakaa tunkea rinta teevatiin, kahvikuppiin, pakasterasiaan tai salaattikulhoon. Mä olen tuota pakasterasiaosastoa. 5dl on liian pieni, pikkukattila liian suuri. 85C ja painoa 100kg, eli olen kokoisekseni pienirintainen. Yksi tissi ehkä 6-7dl
[/quote]
:D :D :D
Mä niin näen tuon sieluni silmin!
Mun kuppikoko on EE ja "kala"puntarin mukaan paino on n 2kg/tissi,nännikorusta ku laittoi roikkumaan niin sai hyvin punnittua...Että ilmeisesti mulla ainaki on sellaset ihme hinkit :D
Koittakaa tunkea rinta teevatiin, kahvikuppiin, pakasterasiaan tai salaattikulhoon. Mä olen tuota pakasterasiaosastoa. 5dl on liian pieni, pikkukattila liian suuri. 85C ja painoa 100kg, eli olen kokoisekseni pienirintainen. Yksi tissi ehkä 6-7dl
11 tarkentaa, joo, puhuinkin tilavuudesta, kun kyse oli painosta. Soli.
Ihan helvetisti... Jatkuvia yläselkä- ja hartiasärkyjä näiden 70 H koon hinkkien takia. Mutta en silti missään nimessä leikkauttaisi, kun kyllä ne vaan näyttää niin hyviltä tukevilla liiveillä tuettuna.
Kiinnostaisi tietää, minkä kokoiset nuo 2 vastaajan rinnat on kun noin hillittömästi painaa ;D