Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laittelin hakemuksia 8 eri työpaikkaan joissa kaikissa sama ala & titteli kuin mulla.

Vierailija
04.02.2013 |

Arvatkaas kuinka moni vastasi, otti haastatteluun tai palkkasi töihin!

Aivan oikein - ei yksikään! 10 vuoden työkokemus ei näköjään merkitse mitään.

Ja mä en ole vasta kuin kolmekymppinen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tosi kovat ajat työmarkkinoilla. Kannattaisiko sun varata henkilökohtainen aika työkkäristä ja käydä sun CV / hakemus läpi asiantuntijan kanssa? Mä tekisin sinuna niin, saisit arvion papereistasi ja vinkkejä.

Tsemiä työnhakuun!

Vierailija
2/6 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos muita töitä katselet, monilla ammattiliitoilla on uraneuvontapalveluita. Kannattaa hyödyntää.

TE-toimistoista ei akateemisille ainakaan ole kovin paljon iloa (oma ja monen muun kokemus).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meissäkään mitään vikaa ole. Koita jaksaa yrittää! Itse olen kyllä pikku hiljaa väsynyt yrittämään. Yrittämistä on ollut joka ikinen vuosi viimeiset 7 vuotta, joiden aikana olen ollut pätkätyöläinen. Pelkään pahoin, että en kohta jaksa enää yrittää yhtään enää ja jään kai sitten tukien varaan. Jos en työmarkkinoille kelpaa, niin ei voi mitään. Olen korkeakoulutettu ja 40.

Vierailija
4/6 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä lohduttaako tämä sua yhtään...Kysymys neloselle, joka kertoi hakeneensa 7 vuotta vakityötä, ja tehneensä tuon ajan pätkätöitä, oletko kuitenkin tehnyt tuota pätkätyötä omalla alallasi vai ihan muuta työtä? mikä ala? Mä olen hakenut oman alani töitä suunnilleen saman ajan kuin sä, mutta olen joutunut tekemään ei-alakohtaista pätkätyötä. Nyt olen vaihtamassa alaa pois akateemisesta maailmasta perusduuniin. Kun ei vaan muutakaan voi kun yrittää työllistyä ennen eläkeikää....Olen myös jo nelikymppinen.

Vierailija
5/6 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä se olisi jo muissa töissä ;-)

Vierailija
6/6 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutonen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi