Ärsyttää, olen rakastunut mieslutkaan
Turhauttavaa.
Mies se vaan pyörittelee kaikkia, panee kaikkea mikä liikkuu (selittää, miksi minäkin kelpaan silloin tällöin), itseäni ei kiinnosta kukaan muu. Mustasukkainen ei "saa" olla, mutta vituttaa silti.
Tulen hulluksi. Kuinka monta vuotta tää vielä kestää, miksi en voi unohtaa?
Kommentit (9)
Olisko mahdollista, että salaisesti toivoisit voivasi muuttaa tämän miehen ja saada hänet vain itsellesi?
En ole edes kyökkipsykologi, mutta voisin kuvitella, että tommoisen taustalla olisi joku semmoinen jollakin tavalla "itsetuhoinen" asenne tai miksikö sitä kutsuisi? Eli miksi rakastuisit itsetuhoiseen suhteeseen? Eihän se olisi hyvä lapsillesikaan - jos saisitte yhdessä.
Tommosta miestä ei voi parantaa. Sillä on joku vinksin vonksin päässä - se ei ole yhden suhteen mies, eikä siis edes kahden. Haaremimies, joka pönkittää itseään naisraukoilla?
Jos sillä on hirveen hyvä ulkonäkö ja todella fiksu (mitä epäilen), niin tee lapsi sen kanssa eli käytä sitä VAIN siitossonnina. Sit paat oven kiinni sen nenän edestä ja käske menee etsii jotain parempaa. Ei ehkä löydäkään.
Äijähän on varmaan kävelevä tautipesäkekin noilla elämäntavoilla. En koskisi pitkällä tikullakaan henkilöön, jonka tietäisin nussivan ketä tahansa. YÖK.
Kundi oli oikea vitsi kaveriporukassamme, tunnettu siitä että sai ihan kaikki naiset ja petti ihan kaikkia.
Mä päätin siihen tutustuessani että en edes vilkaise koko jätkää. Kundilla oli ollut mallityttöystäviä yms ja mä olin siihen aikaan hiukan pyöreä yms. joten ajattelin ettei se muutenkaan muhun päin edes vilkaisisi.
No väärin meni.. Kolme kuukautta se jätkä teki töitä että sai mut. Kolme kuukautta mä taistelin vastaan kasvavaa ihastusta. Se vannoi mulle rakkautta, teki ihan mielettömän ihania juttuja ja mä menin rakastumaan siihen roikaleeseen. Luulin tyhmänä että kyllä se mun kanssa on erilainen..
Joo, olihan meillä ihanaa sen pari kk mitä se riemu kesti. Kundi oli mun ensirakkaus.. Ja päättyi kuten arvata saattoi: Jätkä kävi naimassa exäänsä.
Nyt, 15 vuotta tapahtuneen jälkeen olemme jopa ystäviä. Mies on edelleen samanlainen mieslutka, mutta jotenkin vaan surullisempi tapaus kuin ennen. Ikää 40 vuotta ja baareissa notkuminen ja muut elämäntavat näkyy naamasta ja kropasta. Suhde toisensa perään kaatuu miehen uskottomuuteen. Mä muistelen lämmöllä sitä miten järjettömän rakastunut tuohon petturiin olin.. Ja miten naivi olin, kun ajattelin että "mun kanssa se muuttuu". Ei nuo tuollaiset muutu, ei koskaan.
Surullinen, yksinäinen, plösö tämä mieshuora. Joo, naisia riittää, mutta onko se ympäriinsä paneminen sen arvoista että perheestä on turha haaveilla?
Mun neuvo on että joko alistut kohtaloosi ja nielet paskan mitä tämä mieshuora sulle aiheuttaa, tai sitten suuntaat katseen muualle. Parisuhdetta tällaiseen mieheen et saa, koska se ei siihen pysty.
Tsemppiä.
Man slut,
soon will be making another run,
man slut,
promises something for everyone,
and of course for adventure he might find a new romance...
Se että mies on paneskellut ympäriinsä on mulle täydellinen never! Kertoo rikkinäisyydestä, yleensä myös päiheteistä, taudeista ja kelpaamattomuudesta parisuhteeseen.
Man slut,
soon will be making another run,
man slut,
promises something for everyone,
and of course for adventure he might find a new romance...
*reps* KIITOS tästä!! Nimim. Myös Mieshuoraan rakastunut
Minäkin olen rakstunut täydelliseen mieshuoraan. On tosiaan niin viehättävä myös, että saa kaikki naiset joita viitsii yrittää. Eivätkä ne koskaan kelpaa kuin yhdeksi yöksi. Ei vaan pysty sitoutumaan vaikka kuulemma olisi tunteita koska aina on tarjolla uutta piparia ja kyllähän se koukuttaa. En tiedä pääseekö nuo koskaan taudistaan eroon. Nuorempana tosiaan voivat olla viehättäviä, mutta kuka haluaa nelikymppistä baarihuoraa? Mutta onhan niissä ne hyvätkin puolet, eli ihmisiä ovat eri piirteineen tästä yhteisestä "viallisuudesta" huolimatta, eli kyllä heihin voi rakastua. Ja toivoa että muuttuvat. Mutta enpä usko, nykyajan kulttuuri jossa suorastaan kannustetaan vielä tällaiseen käytökseen ei ainakaan auta asiaa...Jos yrittäisi olla samanlainen itse, tulisi ehkä paremmin toimeen huoran kanssa, mutta kun en niin alas voi vaipua. Kyllä se ällöttää kun tietää että uittaa melaansa joka kolossa joka eteen tulee, mutta minkäs teet kun joku siinä ihmisessä on saanut sinut rakastumaan. Ehkä nää on kaikki sellasia aika taitavia manipuloimaan ja pelailemaan ihmisten tunteilla, helppoa saalista siis normaalin tunne-elämän omaaville naisille. Toivon kans ettei kestäis ikuisesti tää epätoivoinen rakkaus...vaan voisin joskus saada suhteen jonkun normaalimman yksilön kanssa. Ehkä olen vaan itsetuhoinen tai h*lvetin tyhmä, en tiedä.
Omassa kaveripiirissä ainakin 4 tälläistä kunnon huoraa, jotka panee useita miehiä jopa saman päivän aikana. Kaikki jo hieman elähtäneitä, mutta vielä homma toimii. Suurin osa eronneita, mutta pari suhteessakin olevaa löytyy ja lapsia noi ei ajattele pätkääkään. Joku tunnetason häiriöm jätettyjä ja hylättyjä, jolloin päässä menee jokin rikki. Miehillä ja naisilla tuohon riittää ihan se, että jompi kumpi vanhempi on lapsena hylännyt.
Olet vain ihastunut ja seksi koukuttaa.
Miten voisit olla rakastunut mieheen joka ei ole sen arvoinen eikä rakkautta kaipaa vaan panot/ pelailu/ hän itse tärkeintä elämässä.
Se kestää juuri niin kauan kun olet helppo nakki, yksi muiden joukossa...