Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUVA! Miten saan annettua penisiliinin rimpuilevalle 1veelle!!!!!??

Vierailija
07.12.2005 |

antakaa nyt ihmeessä vinkkejä miten tuo homma menee... tänään eka päivä kuurista ja eka lääkkeenotto meni ihan hyvin mutta nyt hirveä protestointi... sylkee lääkkeen pois ja huitoo lusikka! yritin hämätä puuron kanssa muttei onnistunut, nyt ei ota enää edes pelkkää puuroa!!

miten hitossa saan sen kurkusta alas?? tuo kuuri olisi kuitenkin tosi tärkeää ottaa koska kuumetta ollut pitkään ja tulehdusarvotkin olivat kohollaan... =( help!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ruuttaa se poskeen että ei heti sylje kaikea pois.

Vierailija
2/10 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää varmaan kokeilla tuohon poskeen vielä... meni jo yksi annos hukkaan ja hieman toisestakin... kunpa onnistuis nyt! olisko muita vinkkejä??

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanottiin tytölle, että saa namia lääkkeen jälkeen. Muutama eka kerta oli vaikeaa siltikin, mutta pian tyttö tuli ihan kiltisti suu auki lääkettä ottamaan. Ja suklaat päälle.

Seuraavien lääkekuurien kanssa ihan samalla tavalla. Panadolin tytär ottaa ihan muutenkin, mutta nuo antibiootit on pahan makuisia :(

Vierailija
4/10 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tee tästä mitään numeroa lapsen kanssa. Anna se ihan kuin antaisit muutakin ruokaa... Ja mä olen sitten heittänyt lapsen selälleen ja kertonut että tää on pakko ottaa ja antanut sen siitä ruiskusta vähitellen. EI OLE TUKEHTUNUT!!! ( kun joku varmasti tätä kauhistelee)

Vierailija
5/10 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästä tiukasti kiinni, niin etä sen kääntäminen ei onnistu. Lapsi selälleen esim syliin niin että ei voi liikkua. Ruisku syvälle poskeen, tyhjennys ja samalla nenästä kiinni niin pitkäksi aikaa että lääke on nielty.Tällä tavalla lapsen on mahdollisimman vaikea sylkeä lääkettä. Tämä ei kuullosta lempeältä keinolta, mutta lääkkeen antamatta jättäminenkään ei ole kovin hyvää lastenhoitoa.

Vierailija
6/10 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tuo lääkkeen väkisin antaminen ei kuulosta ollenkaan julmalta, koska lääke on kuitenkin annettava ja se on vain lapsen parhaaksi!

no, nyt kuitenkin sain tuon tarpeellisen määrän solutettua päärynäviilikseen! ensin vähän nikkoili mutta suurena viilin ystävänä söi kyllä kaiken! =)

on todella pahan makuista tuo v-pen.... sellaista pistävää, sekoitin kyllä ihan kunnolla ennen annostusta...

no kuitenkin... pienestä asiasta saa tälläinen tavallinen äiti hyvän mielen itselleen! jospa meidän pieni tyttö nyt alkaisi parantumaan! =)

Vierailija
7/10 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:2

Vierailija
8/10 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA Jos teet sen väkisin, niin saat tehdä sitä loppuelämän väkisin!

Meillä meni kerran - tosin toine lääke - niin, että sekoitin sen aina kiisseliin ja hyvin meni. Sitten olin viikon reisussa ja isä unohti ja antoi sitten väkisin ja ilmeisen paljon. No, hän ei pystynyt antamaan kuin kerran ja sen jälkeen en minä enää koskaan.

Siihen asti lapsi oli aina tiennyt, että lääke oli kiisselissä, mutta ei siis enää mennyt samoin.

Vierailija
9/10 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis sylje vaikka ruiskulla antaa.. 1v10kk taas syö lääkkensä mielellään kun sanoo että no, annetaan sitten siskolle. on kova ite vaihe sitten!

Vierailija
10/10 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estolääkitys päällä ja nykyään ottaa itse ruiskulla sen lääkkeen. Ja ikää edelleen 1v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi