Avokadopasta oli yliarvostettua
Kommentit (15)
Syytin kyllä itseänikin, oli resepti mikä tahansa, mun hento kädenjälki tekee siitä yleensä vähän paskaa.
tosin en tykkää avokadosta ylipäänsä, ei siis ylläri ettei tuokaan maistunut.
Ei se kyllä minua haittaa jos muut sitä syö, kiva vaan jos kasvisruokien syöminen yleistyy ja ihmiset huomaavat että niitäkin on monenlaisia. Niin ja en ole kasvisysöjä itse, mutta syön kyllä paljon kasvisruokaa.
tarpeeksi tasokas keittiö. Kokkikin eineksiin taipuvainen.
Kyllä sitä söi, mutta ei ollut mun mielestä hyvää.
Oli ensiluokkaiset raaka-aineet ja lopputulos aika paha. Mausteet maistuu voimakkaasti, kun pasta ja avokado ovat niin mietoja maultaan. En tee koskaan uudelleen.
Mutta petyin. Ihan perussörsseliähän se oli.
Olin todella ihmeissäni maistaessani ensimmäistä kertaa. Odototin jotain paljon, paljon parempaa. Ihan hyväähän se oli, mutta ei mitenkään erikoisen hyvää.
aika perusruoka. Ihan hyvää, muttei mikään mahtava makuelämys.
minunkaan mielestäni. Eikä kenenkään muun, jonka tiedän pastaa tehneen. Ihan ok kyllä.
avokadojen määrän ja tein itse tuorepastan. Näillä kikoilla musta se oli todella herkullista!
Ihan normaali helsinkiläisen kallista ruokaa suosivan kotikokin (anteeksi, "foodien" siis) keksimä resepti. Parempia on maailma täynnä.
Oli ihan älyttömän hyvää. En tiedä tekikö suoraan siitä ohjeesta, vai sovelsiko, mutta todella hyvää oli.
Tein tänään ekaa kertaa, ihan mielettömän hyvää, vaikka vähän sovelsin ja puolitin pastan määrän ja jätin juuston pois. On myös todella edullinen jos ei laita juustoja, sekä superhelppo valmistaa.
Minkä kirjan? Olen tehnyt kaksi kertaa sitä ja tykkään tosi paljon. Luin reseptin tarinan iltiksestä muutama kuukausi sitten. Kovasti sitä hehkutettiin ja odotin kyllä hieman suurempaa makuelämystä, mutta voihan se olla kokistakin kiinni :) Nyt tein viikko sitten toisen kerran ja on se vaan hyvää, mutta ei ihan loistavaa :)