Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystytkö nukkua miehesi exän käyttämässä sängyssä?

Vierailija
04.02.2013 |

Tuli mieleen jotenkin tuosta ketjusta, että voiko sisko imettää lasta.

että mitkä asiat kaiksita pahalta tuntuu?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran samaa kikkeliäkin pystyy käyttämään

Vierailija
2/25 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi kuuloonkaan että nukkusin niissä hamaan tulevaisuuteen.

Kyllä mua vaan haittaa esim. asunto jota ex-vaimo on hartaudella sisustanut ja laittanut. Ei, ei, ei. Olen sitten mielenvikanen tai en, mutta joku raja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus olisi siis ostaa jossain vaiheessa uusi sänky, mutta ne futonit joita himoitsen ovat aika kalliita ja aina on muuta mielessä.

Eksän sisustamaa asuntoa en jaksanut yhtä kauan,

Vierailija
4/25 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun joka yö sängyssä, jossa exä menetti poikuutensa:-D Ja helkkarin mukava sänky onkin.

Vierailija
5/25 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö nukkumaan, ei pystytkö nukkua. Miksi suomalaiset eivät osaa enää suomea??

Vierailija
6/25 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänky on minun tuoma, mutta lakanat mies on jakanut ties kuinka monen naisen kanssa ennen minua. ex-vaimolta oli muutossa myös jäänyt yksi takki, sosialisoin sen itselleni ja hyvä on.

Vierailija
7/25 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti mietitytti ja oksetti läiskät, mitä petauspatjassa oli.. meni kyllä aika pian hajalle koko sänky ja nyt uus :)

Vierailija
8/25 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä harrastanut miehen kanssa seksiä heidän silloisessa yhteisessä asunnossaan, heidän sohvallaan. Hmm. Jotenkin ei tehnyt yhtään tiukkaa silloin.

Vierailija
9/25 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystynhän mä imemään eksän imemää mu***kin...

kalusteita ne vaan on kun lakanat vaihtaa.

N35

Vierailija
10/25 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänky patjoineen täkkeineen tyynyineen lähti vaihtoon. Kaikki on vaihtunut mikä oli exän jäljiltä.

Materiasta on helppo luopua. Jos joku aiheuttaa pahoja viboja, pois vaan.

Vierailija
11/25 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö nukkumaan, ei pystytkö nukkua. Miksi suomalaiset eivät osaa enää suomea??

Olet oikeassa. Sitten mietin, että olikohan tarkoitus ollut kirjoittaa "Voitko nukkua", mutta viime hetkellä ap päätti vaihtaa alun, eikä hoksannut korjata koko otsikkoa.

Sitten mokataan alkaa-sanan kanssa vieläkin yleisemmin. Nykyään myös tv-ohjelmien tekstityksissä näkee välillä väärää muotoa. Oikein on aloin lukea, aloit juosta, alan tehdä, alettiin mennä, alan oppia jne. Mutta ryhtyä-sanan kanssa käytetään pitkää muotoa, kuten ryhdyin maalaamaan. Vrt. aloin maalata.

Vierailija
12/25 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai vaihdoitko miehen kanssa? sehän on myös muisto exästään, torvi

Sänky patjoineen täkkeineen tyynyineen lähti vaihtoon. Kaikki on vaihtunut mikä oli exän jäljiltä.

Materiasta on helppo luopua. Jos joku aiheuttaa pahoja viboja, pois vaan.

Vierailija
13/25 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka mukava huomata, että täällä on muitakin, jotka ihmettelevät joidenkin oikeakielisyyden puutetta!

Olet oikeassa. Sitten mietin, että olikohan tarkoitus ollut kirjoittaa "Voitko nukkua", mutta viime hetkellä ap päätti vaihtaa alun, eikä hoksannut korjata koko otsikkoa.

Sitten mokataan alkaa-sanan kanssa vieläkin yleisemmin. Nykyään myös tv-ohjelmien tekstityksissä näkee välillä väärää muotoa. Oikein on aloin lukea, aloit juosta, alan tehdä, alettiin mennä, alan oppia jne. Mutta ryhtyä-sanan kanssa käytetään pitkää muotoa, kuten ryhdyin maalaamaan. Vrt. aloin maalata.

Vierailija
14/25 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA eron jälkeen en halunnut nukkua yhtään yötä mun ja exäni yhteisessä sängyssä.

Vierailija
15/25 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenhan voittaja.

Vierailija
16/25 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/25 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä millään lailla syypää omaan nyxyyteeni tai exän exyyteen. Eli kyllä.

Vierailija
18/25 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä pointtiasi. Miksen voi nukkua sängyssä, jossa on menneisyyttä? Pystytkä muuten istumaan vessanpöntöllä, jossa kenties on istunut joku vatsatautinen, tai huh kamalaa, entä nukutko kenties vuoteessa, jossa on nukkunut jonkun isoisä - sellainenhan on melkein kuin pedofiilistooria.

Hei, mikä teitä vaivaa?

Vierailija
19/25 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonekalut on muisto edellisistä naisista. Kuksi aluksi toistakin naista mun lisäksi siinä sen sängyssä. En ite kyl vedä menneisyyttä mukanani huonekaluissa.

Vierailija
20/25 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kikkeli on uinut toisessa pimpsassa. Kun tuo ajatus tulee mieleeni niin yleensä iskee päänsärky ja sitä myöten halut menevät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä