Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

help me! tuulimunaraskaus ja vuotaminen

Vierailija
03.02.2013 |

Minulla todettiin tuulimunaraskaus viikko sitten ja nyt on alkanut vuotamaan. Ensin pari päivää tuli tiputtelu vuotoa ja nyt alkoi vuotaa enemmän ja klönttistä vuotoa. Kipu aika kova, otin 1g panadolia. Minulla on varattuna ensi perjantaille kontrolliultra. Tarviiko minun ottaa yhteyttä mihinkään ennen sitä kun tämä nyt alkoi vuotamaan? Entä kos kipu yltyy ja normi särjylääke ei auta? Tämän kokeneet, miten olette toimineet?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sinne missä olet ollut hoidettavana, esim. naistentautien polille tmv.

Vierailija
2/5 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 9 keskeytyi itsestään. Vuoto oli aika reipasta, klönttistä ja kipeää! Istuin pöntöllä ja ponnistelin. Kannattaa hieroa kohtua mahan päältä, niin supistukset tehostuvat ja materiaali poistuu paremmin. Kun supistukset alkoivat hiipumaan, hippui vuotokin ja km alkoi olla ohi. Kävin kuitenkin polilla tarkastuksessa samana päivänä, jolla varmistettiin täydellinen km. Onneksi meni noinkin helposti, eikä tarvinnut mennä sairaalaan keskeytykseen! Kuukautiset alkoivat tästä muistaakseni aikalailla kuukauden päästä. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos kipu ja vuoto vaan yltyy niin mene päivystykseen.

Minulla oli "vuodoton" tuulimuna eli tehtiin kaavinta rv11.

Samassa huoneessa oli nainen jonka tuulimuna- raskaus oli vuotanut jo monta päívää rajustikin ja hän oli huonossa kunnossa.

Vierailija
4/5 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole saanut aikaa sinne. Mitä jos soittaisin huomenna aamulla vain neuvolaan vuodosta. Jos nyt pärjään tämän kivun kanssa.. Kaikkea sitä ihminen joutuukin kärsimään :(

Ap

Vierailija
5/5 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lääkäri sanoi että jos alkaa vuotaa paljon niin heti kaavintaan, tulehdusvaaran takia. Mulla oli aika varattu kaavintaan pari päivää myöhemmin, mutta kun vuoto alkoi yhtäkkiä todella rajuna, piti mennä kaavintaan nopeasti, alkoi kyllä heikottaa kun verta tuli niin paljon. Sielä kohdussa voi olla avoin haava, ja ihminen voi vuotaa kuiviin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä