Stockan alekupongit. Tietääkö kukaan miten menee,
jos ostan laukun(nyt -20%)niin saanko käyttää vielä alekupongin -20€,kun laukun hinnaksi jää yli 100€?
Kommentit (8)
Juuri eilen ostin pojalle verkkapuvun, joka oli 20% kantistarjouksessa. Käytin ostokseen alekupongin, jolla sain siis vielä kympin lisäalennusta.
Minä ostin eilen kanta-asiakastarjouksesta verhot ja kuitenkin hinnaki jäi yli 100 euroa. Ajattelin vain automaattisesti että ei voi yhdistää.
mun kupongissa lukee erittäin selvästi, että koskee NORMAALIHINTAISIA tuotteita eikä voi yhdistää muihin etuihin.
Juuri eilen ostin pojalle verkkapuvun, joka oli 20% kantistarjouksessa. Käytin ostokseen alekupongin, jolla sain siis vielä kympin lisäalennusta.
Viimeks ennen sovitusta kysyin myyjältä saako kantisalennus-
mekosta vielä kupongilla alennusta ja sanoi ettei saa, että
koskee vain normaalihintaisia tuotteita. Tullessani sovittamasta myyjä kassalla oli vaihtunut ja kun hälle tarjosin kuponkia niin hyvin kelpasi.
mun kupongissa lukee erittäin selvästi, että koskee NORMAALIHINTAISIA tuotteita eikä voi yhdistää muihin etuihin.
olen aina luullut ettei kantistarjouksista saa muita alennuksia. Ja joo, mullakin lukee että normaalihintaisista tuotteista. Ihanko totta riippuu myyjästä?
No aika törkeätä, jos riippuu myyjästä! Viimeksi kun käytin kanta-asiakkaan etusetelin, en saanut enää erikseen alea, mutta kaipa toiselta kassalta olisi saanut :O
että yhdeltä myyjältä alen sai ja toiselta ei. Mutta tuo eräskin vastaaja oli saanut kantistuotteesta vielä kuponkialen, niin kai tästä voi päätellä, että riippuu myyjästä.
T. 7
Kupongilla saa alennusta normaalihintaisista tuotteista, ja laukkuhan on jo tarjouksessa.