Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapasin miehen netissä

Vierailija
03.02.2013 |

hän asuu toisessa maassa. olen heti alkuun sanonut hänelle etten ajo muuttaa. hän sanoi että voisi oikean rakkauden takia harkita muuttamaan tänne. nyt puhuimme skypessa muutamaan kertaan. mulla alkaa herätä tunteita häntä kohtaan.... tiedän että skype ei näytä mitä voi olla oikeassa tapaamisessa. mutta luulen että kiinnostuksemme on molemminpuolista. hänellä on hyvä työ, epäilen että hän haluaisi muuttaa. hän on myös puhunut tästä, ja kysellyt että olenko kuitenkin varma että en voisi edes harkita asumista muualla. en haluaisi. ja en edes halunnut koko tilannetta, sanoin hänelle alkuun että ollaan eri maisssa niin mitä tässä chattailemaan... olin alkuun ehkä jopa tyly. nyt tilanne johti siihen että puhumme skypessa. ja näen että tykkään miehestä. en halunnut long distance suhdetta. enkä vielä edes aloittanutkaan sitä. nyt vaan en tiedä miten tää lähtee jatkumaan. en ajatellut joutuvani tälläiseen soppaan. nyt en tiedä mitä tässä ajattelisi. anteeksi hieman sekavasta viestistäni. juuri puhuin hänen kanssaan 10 tuntia skypessa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten jotkut viestittelijät eivät tajunneet, kysymys ei ole siitä että hän muuttaisi tänne. mun ongelmana on just se että olen varma ettei hän haluaisi muuttaa. eikä hän ole Somaliasta kuten joku epäili.

Vierailija
2/12 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap esitti ihan asiallisia pohdintoja. Pitääkö kaikki jotka täällä uskaltautuvat avautumaan lytätä.

KIITOS PALJON TÄSTÄ VIESTISTÄ

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oottekote tavannu livenä ollenkaan?

emme ikinä tavanneet, vaan skypen kautta. hän asuu Englannissa jo 10v. minä asun Suomessa jo jotain yli 20v. olen venäläissyntyinen ja mulla on suomalaisia sukujuuria. joo hän ei ole valkoihoinen mutta minä en välitä ihon väristä ollenkaan. ihmiset on luotu tasasarvoisiksi ja kaikilla 1 dna me kaikki ollaan kauniita. kysymys on nyt siitä että en halua muuttaa mutta tykkään kovasti miehestä. joo ajattelin avauta... meillä kaikilla on joskus tarve siihen ja kiitos etukäteen mukavista ja kannustavista viesteistä.

Vierailija
4/12 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottiko hän ensin yhteyttä? Haluaa muuttaa eli haluaa passin ja kelakorvaukset? Kannattaa todellakin olla varovainen noissa hommissa ettet päädy ennenaikaisesti arkkuun. Kannattaa aina miettiä, että mikä saa ihmisen muuttamaan kotimaastaan? Se ei ole edes pillu vaan joku suurempi asia. Jos sinulle nousisi tulotaso esim sen 20-kertaiseksi niin kuin esim somaleilla muuttaessaan Suomeen kelarahoille niin toki sinäkin muuttaisit, etenkin jos kotimaassa olisit pilannut kaiken, et osaisi mitään ja sinulla olisi esim pari raiskaustuomiota alla. Kehoitan järjen käyttöön ja varovaisuuteen!

Kiitos varoituksesta, otit aikaa lähettämään minulle tämän viestin varoittaaksesi, ja arvostan sitä. kirjoitit oikein, netissä eteenkin täytyy olla kovin varovainen. ei koskaan tiedä kuka henkilö oikeasti on. olen melko varma että hän on hyvä ihminen, tietysti jos ja kun tapaamme kysyn häneltä paperit...tai kysyn siinä vaiheessa JOS päätän alkaa suhteeseen... epäilen että tästä nyt tulee mitään. skypessa nyt keskustellaan, hän sanoo kauniita sanoja... tuskin hän alkaa muuttamaan mihinkään kun hänellä työ siellä, ynm... harmittaa vain. pitkästä aikaa olen tykännyt keskustelusta miehen kanssa.

Vierailija
5/12 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuullut siitä, että pisteen jälkeen tulee iso kirjain? Tsiisus

Vierailija
6/12 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oottekote tavannu livenä ollenkaan?

Vierailija
7/12 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit saada mustaa lieroa ja lopuksi sitten nyrkkiä ja puukkoa.

Vierailija
8/12 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit saada mustaa lieroa ja lopuksi sitten nyrkkiä ja puukkoa.

Vierailija
9/12 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottiko hän ensin yhteyttä? Haluaa muuttaa eli haluaa passin ja kelakorvaukset? Kannattaa todellakin olla varovainen noissa hommissa ettet päädy ennenaikaisesti arkkuun. Kannattaa aina miettiä, että mikä saa ihmisen muuttamaan kotimaastaan? Se ei ole edes pillu vaan joku suurempi asia. Jos sinulle nousisi tulotaso esim sen 20-kertaiseksi niin kuin esim somaleilla muuttaessaan Suomeen kelarahoille niin toki sinäkin muuttaisit, etenkin jos kotimaassa olisit pilannut kaiken, et osaisi mitään ja sinulla olisi esim pari raiskaustuomiota alla. Kehoitan järjen käyttöön ja varovaisuuteen!

Vierailija
10/12 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

saadakseen mustaa mambaa. sitten se synnyttää mulattiäpäröitä, ja kohta itkee palstalla, kun hänen värivammaisia kikkaratukkiaan kiusataan.

Vierailija
11/12 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap esitti ihan asiallisia pohdintoja. Pitääkö kaikki jotka täällä uskaltautuvat avautumaan lytätä.

Vierailija
12/12 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin ap on menossa....