AV:llä todellakin korkeampi ÄÖ kuin missään korkeassa koulutus- tai tutkimuslaitoksessa.
Sitten joukkoon on tietysti eksynyt jokunen Mensan esitestin tehnyt, jolle esitesti sanoi, että olet imbesillin tasoa.
Mensa ei siis pysty edes mittaamaan kaikkien älykkyyttä. Mistä koko hömppä tulee? Jostain itäsuunnastako? Tapa päästä irti jostain Trash-porukoista korkeimpiin sfääreihin?
Niitähän on vaikka mitä huippuja, joilla on tuo imbesilli-statutus. Tiedätkö sinäkin jonkun testatun tai esitestatun?
Roksikseen koko Mensan testi. Meillä on kaikilla perheenjäsenillä jotain huipputuloksia ja mä sit joka olen selvästi kaikista fiksuin, mä olen sit imbesille. JEE, JEE, hyvä Mensa! Tulee muuten Mensasta mieleen sekä menkat että lihaliemi. Olisko parempaa aivosoppaa saatavilla kuin Mensan testit?
Kommentit (7)
Eiköhän AV:lla ihan vaan yksinkertaisesti vaihdeta äo:n ja painon lukemat päittäin.
Korkeat koulurakennukset ovat kyllä hyödyllisiä laitoksia
"Tulee muuten Mensasta mieleen sekä menkat että lihaliemi. Olisko parempaa aivosoppaa saatavilla kuin Mensan testit?"
Kiva viirausvire sulla
Älyä Örveltää?
No sitä taatusti löytyy täältä.
AV on varmaankin "av(i)ovaimo". "Alueen valinta (foorumi)", "aivovajaus", vmv. (vmv=vai mitä vtttua). Eli kannattaisiko ensin kertoa, mitä jatkossa lyhennetään?
kunnon naurunhörähdyksen, kun luin otsikon