Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV:llä todellakin korkeampi ÄÖ kuin missään korkeassa koulutus- tai tutkimuslaitoksessa.

Vierailija
02.02.2013 |

Sitten joukkoon on tietysti eksynyt jokunen Mensan esitestin tehnyt, jolle esitesti sanoi, että olet imbesillin tasoa.

Mensa ei siis pysty edes mittaamaan kaikkien älykkyyttä. Mistä koko hömppä tulee? Jostain itäsuunnastako? Tapa päästä irti jostain Trash-porukoista korkeimpiin sfääreihin?

Niitähän on vaikka mitä huippuja, joilla on tuo imbesilli-statutus. Tiedätkö sinäkin jonkun testatun tai esitestatun?

Roksikseen koko Mensan testi. Meillä on kaikilla perheenjäsenillä jotain huipputuloksia ja mä sit joka olen selvästi kaikista fiksuin, mä olen sit imbesille. JEE, JEE, hyvä Mensa! Tulee muuten Mensasta mieleen sekä menkat että lihaliemi. Olisko parempaa aivosoppaa saatavilla kuin Mensan testit?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon naurunhörähdyksen, kun luin otsikon

Vierailija
2/7 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄäliöOlla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän AV:lla ihan vaan yksinkertaisesti vaihdeta äo:n ja painon lukemat päittäin.

Vierailija
4/7 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeat koulurakennukset ovat kyllä hyödyllisiä laitoksia

"Tulee muuten Mensasta mieleen sekä menkat että lihaliemi. Olisko parempaa aivosoppaa saatavilla kuin Mensan testit?"

Kiva viirausvire sulla

Vierailija
5/7 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyä Örveltää?

No sitä taatusti löytyy täältä.

Vierailija
6/7 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV on varmaankin "av(i)ovaimo". "Alueen valinta (foorumi)", "aivovajaus", vmv. (vmv=vai mitä vtttua). Eli kannattaisiko ensin kertoa, mitä jatkossa lyhennetään?

Vierailija
7/7 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualla käytetään nimittäin ÄO:ta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi