Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä ihminen alkaa tarvita päihteitä saavuttaakseen ilontunteen?

Vierailija
02.02.2013 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saavutan ilon tunteen monta kertaa päivässä esim. lapsen seurassa tai vaikka töissä (!). Alkoholia en käytä lainkaan.

Vierailija
2/14 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan vahvistaa niitä, sekä surua ja iloa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain tekopirteyttä ehkä. Mua ainakin vaan alkaa väsyttää nopeammin kuin ilman alkoholia, siinä ne vaikutukset.

Iloon en ole koskaan mitään päihteitä tarvinnut, enkä kyllä mihinkään muihinkaan tunteisiin.

Vierailija
4/14 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ja iloa tunnen päivittäin vaikka en arkisin edes käytä alkoholia. Olen siitä silti henkisesti hyvin riippuvainen ja tarvitsen sitä ihanaa oloa mikä mulla on nytkin. Pullo viiniä ja 5 olutta, se on niin ihana rento tunne ettei sitä mikään korvaa.

Ihana tunne tulee lapsista mittaamattoman monta kertaa päivässä ja urheilusta myös. Alkoholi on siihen aivan ihana lisä mutta äitinä toki en voi ottaa päivittäiseksi tavaksi.

Vierailija
5/14 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vallitseva käsitys on, että teini-ikäiset alkavat kiinnostua alkoholista ja että se on normaalia. Muu on poikkeavaa ja sitä selitetään ankealla uskonnollisuudella tai muulla ahdistavalla tiukkapipoisuudella. Aikuiseen alkoholia käyttämättömään ihmiseen lyödään leimoja "ilonpilaaja", "tiukkapipo" jne.

Alkoholin haitat yritettään selittää pois jollain pseudohöpinällä, vaikkka niitä on olemassa pilvin pimein ja ne koskevat suurta osaa ihan tavallisia suomalaisia.

Vierailija
6/14 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

rottarallia ja rottarotua.

Kun ihminen tajuaa miten kyynistä elämä on. Kaipaa hän helpotusta haavoilleen. Illuminati on antanut ruman taulun väritettäväksi. Värivalinnat ovat musta valko. Väreinä ovat kaikki sateenkaarenvärit.

Siitä sitten valitsemaan ruskea. PASKAN VÄRI PASKALLE YHTEISKUNNALLE. ELÄKÖÖN KANSALLINEN KOKOOMUS. a-IHMINEN.

Vierailija
7/14 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kouluttautuu ja yrittää hankkia töitä ja ei saa töitä. On ilman töitä ja onneksi. Onneksi on sosiaaliturva!

Alkaa miettimään mitä muuta haluaisi elämältä, kuin kodin ja perheen. Se harrastus.

Harrastaminen jäi jo nuorena. Tilalle tuli koulu ja unelma työelämästä ja perheestä. Pienokaisista ja tasa-arvoisesta puolisosta.

Vaan se jäi. Se haave. Jäljelle jäi särkylääkkeet ja unelma pilvestä.

Pilven tavatessamme emme enää toivoneet enempää. Se oli kaikki. Se oli perhe yhdessä koossa.

Siihen se sitten jäikin. Kiitos kansallinen liberaali kokoomuksemme.

Vierailija
8/14 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tapauksesta. Olen kokenut vielä tässäkin iässä mielettömiä ilon ja onnen tunteita selvin päin oikeassa seurassa, mutta varsinkin vieraammassa seurassa pari annosta alkoholia tekee taikoja. Yhtäkkiä löytyykin yhteisiä puheenaiheita ja toveruutta.

Vierailija
9/14 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

häviäjien siskoille. Siinä se. Voittajat pukeutuu sateella teksiin ja coreen. Suojautuu paskasateelta, minkä itse ovat meille luoneet. Paskaa sataa suunnasta ja toisesta. Paska on kuin raha. Se kiertää. Paska alkaa kiertämään pian paska saavuttaa huipun. Siitähän huvi saadaan.

.t. surkimuksen sisko

Vierailija
10/14 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa 10-vuotiaasta, osa ei tarvitse siihen koskaan.

Vierailija
11/14 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla nyt iloinen, hyi. Normaali aikuinen miettii itsemurhaa vähintään kerran tunnissa.

Itse saavutan ilon tunteen monta kertaa päivässä esim. lapsen seurassa tai vaikka töissä (!). Alkoholia en käytä lainkaan.

Vierailija
12/14 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ja iloa tunnen päivittäin vaikka en arkisin edes käytä alkoholia. Olen siitä silti henkisesti hyvin riippuvainen ja tarvitsen sitä ihanaa oloa mikä mulla on nytkin. Pullo viiniä ja 5 olutta, se on niin ihana rento tunne ettei sitä mikään korvaa.

Ihana tunne tulee lapsista mittaamattoman monta kertaa päivässä ja urheilusta myös. Alkoholi on siihen aivan ihana lisä mutta äitinä toki en voi ottaa päivittäiseksi tavaksi.

Ohhoh mitä tunnustuksia. Ei mulla alkoholi kyllä toimi onnellisuutta lisäävänä. Olen iloisin ja onnellisin selvin päin, myös surullisin. Olen aina ollut tällainen. Enemmänkin alkoholi saattaa riehaannuttaa, mutta syvästi iloinen en ole sen kanssa.

Vierailija
13/14 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole huomannut, että minulla se ikä on vielä alkanut. Olen 40v. En osaa edes ajatella, että alkoholia siihen tarttisin!

Vierailija
14/14 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 34-vuotiaana ei ole vielä tullut tällainen vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän