Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sai viime jouluna ex-vaimoltaan bokserit joululahjaksi. Mtä tästä pitäisi ajatella?

Vierailija
07.12.2005 |

Minun tulkintani oli, että exä haluaa v**ttuilla minulle tai muuten aiheuttaa perheriitaa, miehen mielestä exä halusi yrittää hieroa jonkinlaisia sopuvälejä (lähti itse toisen miehen mukaan) ja ostaa jotain käytännöllistä. Mitä mieltä te olette? Ja mitähän meidän tai miehen tai minun pitäisi tänä vuonna ostaa ex-vaimolle? Mä ajattelin ostaa sen exän uudelle miehelle hieromaöljyä, koska sitähän myös tarvitaan paljon.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

bokserit, vähän turhan henkilökohtainen lahja, typerä nainen.

Ostakaa te hänelle Aino-tohvelit ;)

Vierailija
2/7 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin mies oli tyytyväinen että sai kätevästi uudet kalsarit kaappiin, mutta lopulta ne taisi mennä roskiin tai vaatekeräykseen, kun sanoin että pidä jos pidät mutta älä nyt tosissasi ole niin tyhmä että luulet tätä joksikin ystävälliseksi eleeksi. Sovunhierontaan olisi riittänyt minustakin tosiaan joku neutraalimpi lahja, jos jotain tyylitajua olisi halunnut osoittaa.

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

se miehesi exä! No mennyt on mennyttä, hänhän on ilmeisestikin nykyisin miehellesi historiaa vain. Säälittäväähän tuo on toisaalta, kun toinen vielä pöksyjäkin lähettelee... rassukkaparka. Mikä kumma siinä on, että jotkut akat aina tavalla tai toisella tunkee toisten parisuhteisiin (exät, toiset naiset, helpot nakit baarissa jne.)!

Vierailija
4/7 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko miehestäsi ollut ihan iha ok, jos sä olisit saanut joltain exältä punaiset pitsistringit tms? Tuskinpa. Vaikka nehän on myös tosi käytännölliset ja pikkujouluaikaan tarpeellisetkin!

Vierailija
5/7 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain viime jouluna sukkanauhaliivit ja sukat, kyllä minun nykyinen mies pillastui. varmaan vain v*******seen oli tuonut ne aatoaamuna oven ripaan roikkumaan, meni heti spr-n vaatekeräyslaatikkoon.

Me ajoittiin laittaa ex-lleni niitä villaisia polvienlämmittimiä, mutta taidetaankin laittaa reino-tossut.

Vierailija
6/7 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis ajatus muuten mutta niistä sukkanauhoista ei taida olla spr:n kohteissa paljokaan apua. Tai sitten jos ne avustaa myös tota Tallinna-Pietari-osastoa.

Vierailija
7/7 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllä hänelläkin on ollut sijansa kyseisen miehen elämässä. Monilla naisillahan on kova halu hallita miehensä elämää, ja harvoin tuo halu hetkessä katoaa, vaikka miehestä tulisikin ex-mies ja vaikka naisella itsellään olisi uusikin mies.

Varsinkin jos naisella on exänsä kanssa hankittuja lapsia ja varsinkin sitten, kun ex-mies löytää itselleen uuden kumppanin, iskee naiseen kummallinen tarve vielä saada testailla omaa valtaansa exäänsä. Yleensähän tämä valta on jo mennyttä, niin kuin pitääkin olla, mutta nainen ei välttämättä sitä itse hoksaa, jolleivat ex-mies ja hänen vaimonsa omalla käytöksellään ja suhtautumisellaan tee sitä selväksi.

Teidänkin tapauksessanne jos miehesi ex-vaimo olisi vilpittömästi lahjallaan halunnut sovinnollisempaa elämää teidän kanssanne, niin totta kai hän olisi antanut lahjan, joka olisi osoitettu yhteisesti teidän perheellenne - ei missään nimessä kalsareita vain perheen miehelle. Kyllähän jokainen normaaleilla sosiaalisilla taidoilla varustettu nainen tietää itsestään selvästi, ettei tuollaista tehdä parisuhteessa olevalle ex-miehelle, jos ei taka-ajatuksena ole jotain omia pyrkimyksiä, esim. juuri edellä mainittu tarve tavoitella vielä jonkinlaista epämääräistä valtaa ex-mieheen - vaikkapa vain aiheuttamalla lahjalla hämmennystä miehen parisuhteessa.

Jos tämä miehesi exän lahjaperinne vielä tänäkin jouluna jatkuu yhtä omituisena, niin ihan hyvin siitä voi antaa palautetta vaikkapa yhteisesti kiittämällä lahjasta ja toteamalla, että hankitte kyllä vastedes oman perheen alusvaatteet ihan oman perheen voimin, että kiitos vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi