Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette minun reidestä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/24 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta wau! Oot sitten vähän treenaillut? Mitä lajeja?

Miten tollaset sais palautettau...ollut mullakin silloin aktiiviurheilija aikana, nyt kadonneet ja niitä olis kyllä kiva metsäsetllä takaisin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta wau! Oot sitten vähän treenaillut? Mitä lajeja?

kun yleensä täällä palstalla mitä "tavismaisempi/huonompi" on sitä enemmän niitä saa)

Välillä olen treenaillu enemmän ja välillä vähemmän, mutta en koskaan mikään himo himo urheilija ole ollut...Kuntosalilla olen treenaillut aika kovaa (isoilla painoilla jne), välillä jopa voimanostotyylilsesti (eli lyhyitä sarjoja...).. hiihtoo, lenkkeilyä...

ap

Vierailija
4/24 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä tiedä, kinkku mikä kinkku, mutta en välttämättä haluaisi nähdä yhtään enempää. Siis oikeasti, millainen aikuinen ihminen ottaa kuvan omasta reidestään ja lähettää sen Internetiin toisten arvioitavaksi? Haloo!

Vierailija
5/24 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasiassa vähän mietiskelinkin että noita lajeja saattais olla ja mun mielesti kyllä kivan monipuolisesti. Hyviä monipuolisesti kropaan vaikuttavia ja tehokkaita lajeja.

Tuo sun maininta voimannostotyylisesti kuulosti nyt yhdeltä tärkeältä osalta, tällainen mutu-tuntuma mulle nyt tuli.

Kiinnitätkö huomiota ruokavalioon jotenkin erikoisesti?

Vierailija
6/24 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä olen treenaillu enemmän ja välillä vähemmän, mutta en koskaan mikään himo himo urheilija ole ollut...Kuntosalilla olen treenaillut aika kovaa (isoilla painoilla jne), välillä jopa voimanostotyylilsesti (eli lyhyitä sarjoja...).. hiihtoo, lenkkeilyä...

ap

Ei kyllä näytä isoilla painoilla kovaa treenaavan reideltä. Mullakin enemmän lihasta, vaikken nyt niin järjettömän isoilla painoilla (enää) treenaa.

Vierailija
7/24 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä ap:n reisi on kauniisti muotoutunut. Aivan sama kuinka paljon lihasta ja miten vahvalla painoharjoittelulla aikaan saatu, mutta töitä sen eteen on tehty, sen näkee.

2

Vierailija
8/24 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasiassa vähän mietiskelinkin että noita lajeja saattais olla ja mun mielesti kyllä kivan monipuolisesti. Hyviä monipuolisesti kropaan vaikuttavia ja tehokkaita lajeja.

Tuo sun maininta voimannostotyylisesti kuulosti nyt yhdeltä tärkeältä osalta, tällainen mutu-tuntuma mulle nyt tuli.

Kiinnitätkö huomiota ruokavalioon jotenkin erikoisesti?

vaikuttaa eniten...(ehkä)

Katson vaan että saan tarpeeksi proteiinia...

ap

Vierailija
9/24 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka samaan malliin, äläkä välitä saamistasi tylyistä kommenteista! Mukavat lauantaina jatkot sinulle. :)

2

Vierailija
10/24 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Ei kyllä näytä isoilla painoilla kovaa treenaavan reideltä. Mullakin enemmän lihasta, vaikken nyt niin järjettömän isoilla painoilla (enää) treenaa.

keskustelua reidestäni treenatun (/lihaksikkaan?) näköisenä...enkä ole väittänyt, että onpa minulla tosi lihaksikkaat reidät. Mutta itselleni isoilla painoilla olen kuitenkin treenannut.

Siis salilla olen treenannut kovaa.. mutta aerobista välillä enemmän ja välillä vähemmän...

Että sillä tavalla.

ap

Vierailija
11/24 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka samaan malliin, äläkä välitä saamistasi tylyistä kommenteista! Mukavat lauantaina jatkot sinulle. :)

2

yllätyksenä. ap

Vierailija
12/24 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku läski pötkylä luulee olevanso suurikin fitnessbeibe.

Vierailija
13/24 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

keskustelua reidestäni treenatun (/lihaksikkaan?) näköisenä...enkä ole väittänyt, että onpa minulla tosi lihaksikkaat reidät. Mutta itselleni isoilla painoilla olen kuitenkin treenannut.

Siis salilla olen treenannut kovaa.. mutta aerobista välillä enemmän ja välillä vähemmän...

Että sillä tavalla.

ap

että toki treenimääräiä saisi lisätä jopa 30 % että tuo ihmeellisemmältä näyttäisi + ruokavaliota fiksta ja kunnolla. Toisekseen, olen pitkä, pitkäsäärinen, joten siinä lihaksen muoto on muutenkin pidempi _eli ei PYÖREÄ_ ei niin lihaksikkaan näköinen. (Vertaile vaikka lyhyiden fitness-tms.urheilijoiden lihaksia pitkien lihaksiin).

Kuinkas pitkä/pätkä itse olet?

ap

Vierailija
14/24 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku läski pötkylä luulee olevanso suurikin fitnessbeibe.

140 kg nousee maasta minnekkään? Vai oletko itse nähnyt sellaista ihmettä?

ap

Vierailija
15/24 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

treeniohjelma, joka olis hyvä mulle, kun kommenteissa valiteltiin, että ei näy lihakset salillakäynnistä;)

t: se "mitä mieltä kropastani" -ketjun ap:)

Vierailija
16/24 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

treeniohjelma, joka olis hyvä mulle, kun kommenteissa valiteltiin, että ei näy lihakset salillakäynnistä;)

t: se "mitä mieltä kropastani" -ketjun ap:)

sitä paitsi oletko kauan käynyt salilla/treenannut?

ap

Vierailija
17/24 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ei välttämättä salitreeniä tarvita

Vierailija
18/24 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ei välttämättä salitreeniä tarvita

ap

Vierailija
19/24 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tykkään laihoista pitkäsäärisistä naisista mut jos olet tietoisesti treenannut lihaksesi niin hyvin tehty. Onnittelut=D

Vierailija
20/24 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään(terve) aikuinen ei laita kuvia raajoistaan yleisesti ihmeteltäväksi.

Mitä haet tuollaisella kuvalla? Kohennusta itsetunnollesi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi