G: Onko luvassa seksiä tänään?
Kommentit (26)
eilen ja edellispäivänä mies ihan lupasi että nyt natsaa, mutta tosipaikan tullen hänen ei teekään mieli. En tänään edes elättele toivoa.
Mies kotiutuu töistä vasta yöllä eli huomisen puolella.
Voihan se olla että herättää mut jollakin mukavalla ;)
mes ol hävittänyt kortsut, kun ne aiheutti mulee allergista ärsytystä alapäähän. Ja sopivia ei muistettu ostaa kaupasta.
Viime kerrasta on jo aikaa, olen raskaana.
Just kysyin mieheltä, niin sanoi, että voisi ollakin. Jes! :)
Onhan tuo mies varmistellut (= kuiskinut siitä korvaan ja kourinut) pitkin päivää, kun eilinen jäi välistä. Kunhan nuo tenavat ensin nukkuvat.
että lesboilla kuukautiskierto synkronisoituu samaksi?
Hilloviikko meillä molemmilla.
Hyi oksennus, mä en tajua tuota naisten välistä rakkautta
Toiselle kysyjälle: on se totta. Jännä ilmiö mutta uskottava se on.
Hyi oksennus, mä en tajua tuota naisten välistä rakkautta
Toiselle kysyjälle: on se totta. Jännä ilmiö mutta uskottava se on.
Jännä! En oo aiemmin kuullutkaan.
Ja kysymykseen: Ei oo. Ei oo ollu aikoihin. Vauva herää tasan 15 minuuttia nukahtamisensa jälkeen ja siitä taas 15-30 minuuttia jne. Ei oo luvassa varmaan viä pitkään aikaan, vituttaa edes yrittää kun se kuitenkin herää kesken kaiken.
että lesboilla kuukautiskierto synkronisoituu samaksi?
Hilloviikko meillä molemmilla.
Ei koske pelkästään lesboja vaan muitakin naisia. Tyttären kanssa menkat aina yhtäaikaa
Ovulaatio menossa ja ehkäisy epäkunnossa. Yhtään mukulaa ei tähän tölliin enempää tule. Siis ei seksiä tänään(kään).
oo kyllä menkat samaan aikaan. Yhdessä on asuttu jo monta vuotta. Joskus saattanut hetkellisesti kierto jommalla kummalla heittää, mut kuitenkin palautunu taas. Ois kyl mukavempaa olis samaan aikaan.
eikundi kiinnosta.
Jos rakastajaksi olisi täällä niin...
Mutta oma mies ei vaan nappaa.
Mies baarissa, tuskin kotiutuu siinä kunnossa että onnistuu :D