Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en osaa vampata :(((

Vierailija
01.02.2013 |

Siis voi pr.. är.. mur... tna... ttu...

Olen aivan korvia ja varpaita ja kaikkea siltä väliltä ihastunut yhteen mieheen. Siis pelkkä näkeminen vie jalat alta. MUTTA mä en osaa flirttailla, en yhtään. Kun näen hänet, menen ihan hämilleni ja katselen maahan tai taivaalle tai jotain muuta yhtä älytöntä. Etukäteen aina suunnittelen, että edes HYMYILISIN hänelle, mutta ei. Tyhmä minä, urpo!!! Mistä ja miten mä nyt saisin itselleni jonkin ihmeellisen vamppivaihteen päälle, että saisin hänen huomion edes kiinnitettyä itseeni?

Ja arvatkaa oonko kateellinen niille naisille jotka vaan menee ja ottaa sen minkä haluaa?!!?!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä saada mies mielessäsi vähän vähemmän korkealle jalustalle. Kuvittele vaikka hänet arkisena ja nuhjuisena laahustamassa kotona reikäisissä kalsareissa, pallejaan raapien matkalla telkkarin ääreen röhnöttämään... tai mitä tahansa.

Sinun ei tule pelätä pakkien saamista häneltä, kun hän ei ole liian tärkeä mielessäsi uskallat flirttailla.

Vierailija
2/7 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas ymmärrä, mikä siinä niin vaikeaa on? Ei se ota jos ei anna. Jos et saa edes hymyä aikaan, on aika epätodennäköistä miehenkään aloitetta odotella...

Mä olen näitä naisia, jotka osaa vampata. Se tulee itsevarmuudesta! Sä tiedät, että olet upee, se mies haluu sut. Ei ehkä vielä tajua. Mutta sä laitat sen tajuamaan olemalla oma upea itsesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu kuin kaverille. Toista tarpeeksi usein niin eiköhän viesti mene perille.

Vierailija
4/7 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas ymmärrä, mikä siinä niin vaikeaa on? Ei se ota jos ei anna. Jos et saa edes hymyä aikaan, on aika epätodennäköistä miehenkään aloitetta odotella...

Mä olen näitä naisia, jotka osaa vampata. Se tulee itsevarmuudesta! Sä tiedät, että olet upee, se mies haluu sut. Ei ehkä vielä tajua. Mutta sä laitat sen tajuamaan olemalla oma upea itsesi.

Eli omalla tavallaan "päällekäyvä" tyyli, sellainen hyvin itsevarma ja avoin. On toisiakin toimivia tapoja, esim. tuo jonkun mainitsema kaverillisuus. Minulle se ei ole flirtissä luontevaa vaan haluan olla sellainne vähän ylifeminiininen ja houkuttava, en mikään kaveri. Mutta tiedän ihmisiä joille kaverillisuus on luontevampi tapa ja sekin toimii.

Vierailija
5/7 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokatunnilla kaveruus toimivampaa kuin houkuttavuus, yöelämässä taas sitten ihan toisin.

Eli omalla tavallaan "päällekäyvä" tyyli, sellainen hyvin itsevarma ja avoin. On toisiakin toimivia tapoja, esim. tuo jonkun mainitsema kaverillisuus. Minulle se ei ole flirtissä luontevaa vaan haluan olla sellainne vähän ylifeminiininen ja houkuttava, en mikään kaveri. Mutta tiedän ihmisiä joille kaverillisuus on luontevampi tapa ja sekin toimii.

Vierailija
6/7 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ainakin mulla mennyt.

Ne miehet, joista on oikeasti kiinnostunut, saavat palan kurkkuun, niin että heitä tuskin on uskaltanut katsoa silmiin. Heille, joista ei niin paljon ole kiinnostunut, on paljon helpompi puhua niitä näitä ja sitten he luulevat, että olisin heistä kiinnostunut.

Elämän ironiaa. Luultavasti tuo neuvo, että ihastus pitää jotenkin tuoda alas jalustalta, voisi toimiakin sinulla, ap. Toisaalta, siinä voi samalla koko ihastus loppua, jos kuvittelee kohteen haisevissa sukissa ja likaisissa kalsareissa.

Minusta on aika jännää, ettei tästä aiheesta vieläkään ole tehty kovin paljon kirjallisuutta eikä elokuvia. Monesti kuvataan taiteessa nuoren miehen epävarmuutta naisen edessä. Harvemmin nuoren naisen epävarmuutta miesten edessä.

Miehet kuitenkin ovat tässä maailmassa niitä, joilla vielä on käsissään lopullinen valta yhteiskunnassa. Tasa-arvo on vielä matkan päässä. Kummallakohan on siinä tilanteessa suurempi syy jännittää.

Vierailija
7/7 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kertoo kaikille "Tuo yritti mua! Voitteko uskoa?"

Kummallakohan on siinä tilanteessa suurempi syy jännittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän