Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musta se duudson-perhe oli mukava, ja ottaisin mielelläni naapuriksi. Mutta..

Vierailija
01.02.2013 |

.. jäin ihmettelemään miten niillä oli kuitenkin varaa asua hyvässä omistusasunnossa, jos isi on tuomittu toisten rahojen viemisestä.

Kolmen vuoden tuomioita ei ihan pienestä saa!

Mutta silti, tervetulleita olisivat lasteni kavereiksi, fiksuja lapsia ja äiti oli tosi kivan oloinen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mollata naapureitaan, kun jakso ennen pitkää on niidenkin katsottavissa. Jos kumminkin yksi heidän ongelmistaan OLI huonot naapurisuhteet...

Tosin näkihän jaksosta, että ei ne niin huonot olleet, kaikki vuohet olkkarissa ja loppubileet oli tietysti sovittu etukäteen naapurien kanssa.

Lavastusta siis, kuten muutkin Duudson-jaksot.

Vierailija
2/19 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saattaisin vaihtaa lasten sukunimetkin. Naapureita on turha mollata, ei kukaan tahdo olla rikollisten kanssa tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen perusteella olisi rahasta pulaa, olivatko sitten millaisesta vaihtaneet, jos kerran vasta muuttaneet tuomion jälkeen. Ja parista bemarista puhuttiin siellä yhden dokkarin kommenteissa.

Vierailija
4/19 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei viitsisi naapureita syyttää moisista "vääryyksistä", kumpihan vääryys se on suurempi, ja kirjattu ihan lakiin.

Vierailija
5/19 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuollaiset tempaukset voivat ehkä lisätä koko alueen yhteisöllisyyttä.

Ei kai kukaan voi olla niin sydämetön, että suuttuisi esimerkiksi siitä vuohien sisälle pääsystä, kun lapsien takia noita tempauksia tehtiin. Eikä siinä roskien polttamisessakaan kai mitään todellista vaaraa ollut.

Ja näyttihän suurin osa jaksossa nähdyistä naapureista suhtautuvan ihan huumorilla hommaan, ennen juhliakin.

Vierailija
6/19 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuollaiset tempaukset voivat ehkä lisätä koko alueen yhteisöllisyyttä.

Ei kai kukaan voi olla niin sydämetön, että suuttuisi esimerkiksi siitä vuohien sisälle pääsystä, kun lapsien takia noita tempauksia tehtiin. Eikä siinä roskien polttamisessakaan kai mitään todellista vaaraa ollut.

Ja näyttihän suurin osa jaksossa nähdyistä naapureista suhtautuvan ihan huumorilla hommaan, ennen juhliakin.

Minä suuttuisin lopullisesti kyllä naapurille tuollaisesta. Paitsi että ne vuohet oikeasti voivat saada tuhoa aikaan sisällä ja puutarhassa, ne ovat kyllä sellaisia elukoita, että mä en pääsisi ahdistuksesta yli. Joo, mulla on mt-ongelma kyllä, sen myönnän, mutta duudsoneidenkin tulisi kunnioittaa toisia ihmisiä ja heidän omaisuuttaan niin, että jättäisivät rauhaan ainakin sivulliset.

Vierailija
7/19 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuollaiset tempaukset voivat ehkä lisätä koko alueen yhteisöllisyyttä. Ei kai kukaan voi olla niin sydämetön, että suuttuisi esimerkiksi siitä vuohien sisälle pääsystä, kun lapsien takia noita tempauksia tehtiin. Eikä siinä roskien polttamisessakaan kai mitään todellista vaaraa ollut. Ja näyttihän suurin osa jaksossa nähdyistä naapureista suhtautuvan ihan huumorilla hommaan, ennen juhliakin.

Minä suuttuisin lopullisesti kyllä naapurille tuollaisesta. Paitsi että ne vuohet oikeasti voivat saada tuhoa aikaan sisällä ja puutarhassa, ne ovat kyllä sellaisia elukoita, että mä en pääsisi ahdistuksesta yli. Joo, mulla on mt-ongelma kyllä, sen myönnän, mutta duudsoneidenkin tulisi kunnioittaa toisia ihmisiä ja heidän omaisuuttaan niin, että jättäisivät rauhaan ainakin sivulliset.

Luuletteko te palstamammat ihan tosissanne, että duudsonit painaa kameraryhmän kanssa jonkun kotiin lampaiden kanssa ilman, että siitä on etukäteen sovittu?

Tarkkaan nuo on käsikirjoitettu, kuulkaas.

Sama juttu kuin se avovankila - etukäteen on hankittu luvat ylemmiltä tahoilta ja kerrottu, että aikovat muka "salakuljettaa" viilan, kännykän ja tiirikan sinne sisään.

Ja palokuntakin oli kyllä soitettu sinne ihan itse.

Vierailija
8/19 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuollaiset tempaukset voivat ehkä lisätä koko alueen yhteisöllisyyttä. Ei kai kukaan voi olla niin sydämetön, että suuttuisi esimerkiksi siitä vuohien sisälle pääsystä, kun lapsien takia noita tempauksia tehtiin. Eikä siinä roskien polttamisessakaan kai mitään todellista vaaraa ollut. Ja näyttihän suurin osa jaksossa nähdyistä naapureista suhtautuvan ihan huumorilla hommaan, ennen juhliakin.

Luuletteko te palstamammat ihan tosissanne, että duudsonit painaa kameraryhmän kanssa jonkun kotiin lampaiden kanssa ilman, että siitä on etukäteen sovittu?

Tarkkaan nuo on käsikirjoitettu, kuulkaas.

Sama juttu kuin se avovankila - etukäteen on hankittu luvat ylemmiltä tahoilta ja kerrottu, että aikovat muka "salakuljettaa" viilan, kännykän ja tiirikan sinne sisään.

Ja palokuntakin oli kyllä soitettu sinne ihan itse.

miten nykyiset muoret ja aikuiset nauravat katsojille, jotka pitävät Salkkareita ja vastaavia niin totena, että näyttelijöille huudetaan kaduilla solvauksia roolihahmon edesottamuksista

ja samaan aikaan ei tajuta sitä, että REALITY-sarjat ja kaikenmaailman puhelinäänestys-pudotuskisat ovat käsikirjoitettuja!

Oidai, kuinkahan moni kuvittelee, että joku BB tai Idols ratkaistaan puhelinäänillä??

Vierailija
9/19 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Medialukutaito on yllättävän heikko monella. Tai no, mun on paha sanoa, kun olen itse ollut yli 20 vuotta tv-toimittajana, ja ammattilaisena tietysti katson noita aivan eri silmin. Mutta silti.

-9-

Vierailija
10/19 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

virtuaalikäsiään väännellä.

Netissä saa tuskailla sisälukutaidottomuuden ja yhden aatteen fanaatikkojen ja salaliittoteoreetikkojen kanssa. Kuin ei olisi edes peruskoulusivistystä ja lähdekritiikki yhtä vieras termi kuin argumentointi.

Äh, ärsyttää- 10

Vierailija
11/19 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eikö se mies joudu korvaamaan sitä rikostaan? Vai onko kaikki vaimon nimissä?

Vierailija
12/19 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tämä se isä,

http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/stand-up-koomikko-istuu-vank…

tv-sarjajulkisuus varmaan auttaa koomikkouralla, kunhan vapautuu.

Vierailija
13/19 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Käräjäoikeus katsoi päätekijöiden toimineen kuittikauppavyyhdessä järjestäytyneenä rikollisryhmänä. Hovioikeuden mukaan tästä ei saatu riittävästi näyttöä. Neljän päätekijän välillä oli jonkinasteisia käskyvaltasuhteita. Hovioikeus kuitenkin arvioi, ettei nelikon yhteistoiminta poikennut olennaisesti tavanomaisista talousrikoksista."

Juttuahan on ollut, että henkilöillä yhteyksiä järjestäytyneeseen rikollisuuteen. Täytyy myöntää, että en itsekään haluaisi naapurissa asua

Vierailija
14/19 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. jäin ihmettelemään miten niillä oli kuitenkin varaa asua hyvässä omistusasunnossa, jos isi on tuomittu toisten rahojen viemisestä.

Kolmen vuoden tuomioita ei ihan pienestä saa!

Mutta silti, tervetulleita olisivat lasteni kavereiksi, fiksuja lapsia ja äiti oli tosi kivan oloinen.

Miljoonaluokan veropetos/kuittikauppaa rakennusalalla. Ei ollut eka tuomio edes on lusinut lähemmäs 10 vuotta.

Vierailija
15/19 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Medialukutaito on yllättävän heikko monella. Tai no, mun on paha sanoa, kun olen itse ollut yli 20 vuotta tv-toimittajana, ja ammattilaisena tietysti katson noita aivan eri silmin. Mutta silti.

-9-

että ihan jokaiseen temppuunsa ovat kysyneet luvat? Mites se oli se liikenteen pysäytyskin taannoin? Luvalla? Miksi poliisi sitten tutkii?

Tai paskanruutaamiset sen yhden miehen taloon? Murtautuminen sen yhden naisen pöydälle tanssimaan?

Kyllä ne reaktiot näyttivät liian aidoilta, ollakseen sovittuja etukäteen. Ehkäpä vaan duudsonit luottavat siihen, että rahalla näistä jälkikäteen selviää näppärästi.

Mutta joskus voi aiheutua sellaista mielipahaa, jota ei korvata rahalla.

Onneksi täytyy olla totaalisen ääliö, että tän porukan erehtyy kutsumaan, en voi ymmärtää näitä ohjelmaan osallistuneita, kun aina valittavat, että "en osannut kuvitellakaan että tuollaista tekisivät..."

Vierailija
16/19 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Medialukutaito on yllättävän heikko monella. Tai no, mun on paha sanoa, kun olen itse ollut yli 20 vuotta tv-toimittajana, ja ammattilaisena tietysti katson noita aivan eri silmin. Mutta silti. -9-

että ihan jokaiseen temppuunsa ovat kysyneet luvat? Mites se oli se liikenteen pysäytyskin taannoin? Luvalla? Miksi poliisi sitten tutkii? Tai paskanruutaamiset sen yhden miehen taloon? Murtautuminen sen yhden naisen pöydälle tanssimaan? Kyllä ne reaktiot näyttivät liian aidoilta, ollakseen sovittuja etukäteen. Ehkäpä vaan duudsonit luottavat siihen, että rahalla näistä jälkikäteen selviää näppärästi. Mutta joskus voi aiheutua sellaista mielipahaa, jota ei korvata rahalla. Onneksi täytyy olla totaalisen ääliö, että tän porukan erehtyy kutsumaan, en voi ymmärtää näitä ohjelmaan osallistuneita, kun aina valittavat, että "en osannut kuvitellakaan että tuollaista tekisivät..."

Osa jutuista, esim. eilisessä jaksossa kävely naapurustossa ja huutelu megafoniin varmaan on jotain, jota ei ole etukäteen sovittu.

Samoin voi olla, että kohteen kanssa on sovittu vain, että tullaan käymään kello se-ja-se - muttei kovin tarkkaa käsikirjoitusta ole kerrottu, jolloin reaktio on luonollisempi.

Lisäksi emme voi tietää, montako jäynää on tehty, mutta leikattu pois lopputuloksesta, koska ne eivät ole onnistuneet luontevasti.

-9-

Vierailija
17/19 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli rikastunut niillä bisneksillä.

Mä muistan vuoden parin takaa tv-dokkarin, jossa kerrottiin siitä rakennusbisneksestä ja oikeudenkäynnistä. Sama perhe oli kyseessä. Muistaakseni vaimo oli firman kirjanpitäjä ja ihan fiksu mimmi, mutta talousrikokset olivat miehen tekemiä.

Vierailija
18/19 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni ottaisin naapuriksi ja antaisin lastenkin leikkiä heidän lasten kanssa. Jokainen tekee elämässään joskus virheitä, eikä tuo rikos nyt niin paha ollut mielestäni.

Vierailija
19/19 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No isi on tuomittu, ei äiti. Sulle voi ehkä tulla yllätyksenä, mutta nykyaikana Suomessa naisella voi olla _ihan_omaa_rahaa_!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi