Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kusipäinen käytös on nykyään niin arvostettua?

Vierailija
01.02.2013 |

Mitä tunnevammaisempi ihminen, sitä paremmin porskuttaa. Hyvinkäyttäytyvät ja osaavat jyrätään nopeasti, ja kun he eivät käyttäydy kuten kusipäät, sanotaan vain että "oma vika", mitäs antoivat jyrätä. Eli kaikkien pitää alkaa ajaa vain omaa etuaan, kävellä muiden yli ja nauraa paskaisesti päälle?

Sitten onkin kaikilla kivaa, kun myös ne sosiaalisesti taitavat taantuvat ihailtuun "en-osaa-mitään-mutta-silti-olen-parempi-kuin-muut"-paskaan.

Tuletteko itsekkäät idiootit koskaan ajatelleeksi, että oma lapsenne voi jonain päivänä ollakin kasan alimmaisena? Toivotteko silloin, että hänet jätetään sinne yksinään mätänemään?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia hain apua sairauteeni julkiselta puolelta, kunnes yhdellä kertaa raivostuin avoimesti ja aloin uhkailemaan henkilökuntaa. Tulos? Sain vihdoin oikeanlaista hoitoa ja pääsin ns. jonon ohikin.

Vierailija
2/5 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on oikeassa ja pomo, joka aggressiivisimmin räyhää ja pelottelee muut hiljaisiksi.

Ihminen on ollut kauemmin apina kuin cityasukki. Koulun pihalla tämä näkyy selvimmin, mutta vanhat tavat jylläävät vielä aikuistenkin maailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi kun elämä on epävarmemmalla pohjalla niin halutaan turvata oma selusta...

Vierailija
4/5 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinhan tulee vain jyrätyksi...Pitää olla itse se jyrä, ja käyttää fiksuuttaan oman hännän nostamiseksi.

Vierailija
5/5 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän oli jo ajat sitten juttua, että nyky-yhteiskunta suosii "arvoja" jotka oikeesti voi olla sairauksien oireina (itsekkyys, tunnekylmyys, epäempaattisuus..) Et asiat on niin vääristyneet.

Itse haluan silti toimia oikein ja opettaa lapsia toimimaan oikein, maksoi mitä maksoi. aJa hyvin olen pärjännyt, vaikken mikään peluri/jyrääjä ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan