Kihomato raskaana =(
En jaksa enää tätä pään sisäistä tunnetta. Muilla perheen jäsenillä ei ole ollut oireita. Ovat syöneet yhden pyrvin kuurin. Minä olen syönyt kaksi kuuria, olen viikolla 28 raskaana. Määrääkö lääkäri raskaana olevalle Vermoxia. Itse olen nähnyt eka pyrvin kuurin jälkeen noin 8 päivän kuluttua ulosteen pinnalla (joka ei ollut vedessä). Perhe on kyllästynyt jatkuvaan siivoomiseen ja desifiointiin ym äidin kyselyyn kakka-analyyseistä. Argh! Haluaisin ennen synnytystä eroon, kuvottaa!!
Kommentit (9)
Voi ei, mistä tiedät että kihomato on raskaana?
mutta onko teillä lemmikkiä?? Miten se mato edes tulee? Huono hygienia? Eli pese käsiäsi useammin ja saippualla, leikkaa kaikkien kynnet lyhyiksi... heitä lemmikki menemään jos on sellaisnen ja siitä edes voisi tarttua ihmiseen madot..
ja uloste nähty pinnalla... voi elämä
oliko vahinko kun on suruhymiö? Onnea kuitenkin, milloin on pikku matosen laskettu aika?
Kannattais lopettaa se perseen raapiminen ja sen jälkeinen sormien syönti! Ko madoista voi päästä eroon pelkällä erittäin tehokkaalla käsihygienialla
onko teillä laavuaarissa vedet ja siellä lilluu paskat? ei mikään ihme et madot hyökkää
vie se mato sitten raskausajan ultraan
kihomadot ja menkat samassa rytmissä? Tähh?
valitettavasti en osaa auttaa, mutta tiedän tuskasi, minulla madot tulee ja menee kuukatisten kannsa samassa rymissä, eikä pyrvin eikä siivoominen auta. muilla perheessä oireita ei ole.