Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin eilen ekaluokkalaiselle 79 € Guessin paidan, olinko tyhmä :)

Vierailija
01.02.2013 |

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hetken aikaa lienee mieleinen.

Vierailija
2/25 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin teinille samanhintaisen puuterin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä. Itse en ikinä ostaisi lapselle noin kallista paitaa, mutta en toki pidä sinua TYHMÄNÄ jos lapsellesi päädyit arvokkaan vaatteen hankkimaan. Itse en raaksi laittaa rahaa ns. turhaan, halvemmallakin saa hyviä vaatteita. Laitan rahan mieluummin muunlaisiin kohteisiin (tai säästöön).

Vierailija
4/25 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka ostaa noin kalliin paidan ellei kyse ole jostain aidosta villasta tai vastaavasta. Ja suuresti epäilen, että Guess sitä olisi.

Mistä olet edes löytänyt guessin paidan noin kalliilla? Onko ne tosiaan Suomesa tollaisissa hinnoissa. En olekaan ollenkaan tajunnut kun kaikki mun guessit on ostettu amerikasta.

Vierailija
5/25 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei merkkivaatteiden osto kerro mitään ihmisten tyhmyydestä tai älykkyydestä.

Itse en niitä osta vaikka meillä olisi varaakin, kun koen saavani yhtä hyvää laatua ja yhtä kivan näköisiä vaatteita ilman merkkiä halvemmalla, eikä minulle merkki itsessään merkitse mitään. Mutta en pidä tyhmänä niitä jotka haluaa pukeutua tai pukea lapsensa tiettyihin merkkeihin.

Vierailija
6/25 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mikään "oikea" merkki ja toiseksi 79€ paita pikkulapselle on naurettavan hintainen.

Guess on lähes halpismerkki jenkeissä, jostain syystä Suomessa ihannoidaan valtavasti??

Vierailija
7/25 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

isompien merkiksi, mutta mikäs siinä.

mä en olis ostanut, vaikka rahaa onkin.

Vierailija
8/25 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

näköjään riittää ylimääräistä rahaa törsätä vaikka mihin. Käyttäisit rahat jhk järkevämpää tarkoitukseen, kun leveilyyn muille ihmisille, miten "me ollaan rikkaita". Samalla luokalla olevilla oppilailla ehkä juuri ja juuri riittää rahat ruuan ostoon, niin mua ainakin tympis tuollaiset 80 e paidassa kulkevat lellikkipennut

Vierailija
9/25 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jokainen käyttää rahansa tavallaan.

Kyllä mulla kipukynnys on n. 20-30 € paidoista.

Vierailija
10/25 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän sua tyhmänä että tolla rahalla olisi saanut paljon parempaa kuin guessin. Ne on todella huonolaatuisia hintaan nähden.

Vierailija
11/25 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että maksaa jostain Guessin paidasta noin paljon.

Muuten olen itsekkin valmis maksamaan tyylikkäistä ja laadukkaista lasten vaatteista sen mitä ne vaativat.

Vierailija
12/25 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olen itsekkin valmis maksamaan tyylikkäistä ja laadukkaista lasten vaatteista sen mitä ne vaativat.

Guess ei ole tyylikäs merkki eikä todella ton arvoinen, niinkuin joku sanoi halpis merkki jenkeissä.

Vierailija
13/25 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sittenhän sillä ei ole mitään merkitystä. Mitä sitä rahaa säästämään, kiertoon vaan.

Mutta itse en ostaisi, sillä mielestäni nuo ovat tyylittömiä ja ihan övereitä. Sitäpaitsi oma lapseni on tehokas hukkaamaan tavaroita esim liikuntatuntien ja harkkojen pukuhuoneisiin joten ärsyttäisi vahtia ettei hukkaa jotain tuollaista.

Vierailija
14/25 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guess ei ole tyylikäs merkki eikä todella ton arvoinen, niinkuin joku sanoi halpis merkki jenkeissä.

Vierailija
15/25 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos joutuisit sitten muusta pihistämään.

Jos tuo ei kirpaise budjetissa, niin sitten ok, jos lapsi siitä kerran tykkää.

Mä itse en tuon ikäisen vaatteisiin noin paljoa laittaisi, vaikka varaa olisikin. Mä olen aika tarkka rahan käytössä, joten ostetaan pääosin kohtuuhintaisia vaatteita. Ihan kivoja löytyy halvallakin ja kestää ihan saman kuin kalliimmatkin.

Viimeksi ostin tyttärelle (10 v.) ihan yksivärisiä pitkähihaisia trikoopaitoja. Maksoivat vain 5€/kpl. Niitä on nyt sitten viisi eriväristä :). Pysyneet tosi hyvänä pesusta toiseen ja helppo yhdistellä eri vaateisiin kun on ihan perusvärejä. Tyttö tykkää ja mm. huiveilla, neulejakuilla ja liiveillä saa muunneltua tosi erilaisia kokonaisuuksia.

Vierailija
16/25 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanhintaisen Hilfigerin paidan ja kyllä mulla vähän kirpaisi kun tiedän, miten lyhyt käyttöikä on.

Vierailija
17/25 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilfigerin paitoja kanssa, maksoi ehkä 10-20 dollaria. Guess kanssa perus halpismerkki. Noita saa alessa sieltä jollain 5 dollarilla.

Vierailija
18/25 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos olet opettanut noin pienen lapsen tunnistamaan tuon merkin tai kerrot paidan hinnan ym niin olet tyhmä

Vierailija
19/25 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no parin kk päästä myyt sen 2 eurolla kirpparilla.

jos pakko, Ehkä olis kumminkin kannattanut ostaa moinen vanhemmalle, +12, jotka ehkä ymmärtää merkin tms päälle.

Vierailija
20/25 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tietysti jos tahdot pukea lapsesi noin niin mikäs siinä sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä