Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutiksen uudesta tehomyyjä-statuksesta

Vierailija
01.02.2013 |

Uudet rajat (50 kauppaa vuodessa) piti tulla tänään voimaan. Itselläni ainakin näkyy vielä että "Tehomyyjäksi siirryt myymällä vähintään 100 kohdetta 12 kuukauden aikana". Samoin näkyy että on myyty 45 kauppaa 12 kk:n aikana ja mittari (tai uudessa mallissa palkki) on n. puolivälissä.

Tuleeko tämä uusi 50 kauppaa vuodessa voimaan tänään vai ei???

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyt 1000 eurolla/kk ja maksat siitä huimat 50 e.

Mistä muualta saat noin halvalla myyntitilaa vieläpä niin, että et joudu itse vastaamaan puhelimitse kysymyksiin vaan kaupat hoituvat verkossa?

Kokeile Toria ja huomaa, että kaikenlaisen hupisoittelijat kyselevät epäolennaisuuksia ja tinkivät vimmatusti.

Vierailija
2/4 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmestyi tehomyyjän merkki nimimerkkini perään.

Eli voimassa on tehomyyjän uudet rajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kanssa sp-viesti että olet siirtymässä tehomyyjäksi. Sähköpostiviestissä oli että olet myynyt 365 päivän aikana 35 tuotetta, mutta omilla huutis-sivuilla näkyy vielä tuo 45 kauppaa.

Eikä kyse ole siitä että vastustaisin tehomyyjä-statusta, kunhan mielenkiinnosta seurailen.

ap

Vierailija
4/4 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä muualta saat noin halvalla myyntitilaa vieläpä niin, että et joudu itse vastaamaan puhelimitse kysymyksiin vaan kaupat hoituvat verkossa?

Olisko vaikka ilmaisista Huuto.netin kilpailijoista? MyyjaOsta, MuroBBS, Matkapuhelinfoorumi, etc. etc.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän