KÄvin sitte Fazerilla lounaalla...
Silmälääkärireissulla poikkesin Fazerille lounaalle.
Tiskissä oli herkullisa katkarapuvoileipiä, ei nyt sentään voileipää lounaaksi mutta uuniperuna katkaraputäytteellä, kiitos !
Hinta 8,60 kun ruokajuomana vesi.
Se mitä rahalla sai oli 1 pienehkö peruna ja perunasalaattimaista täytettä jossa oli ehkä 8-10 kpl katkarapuja. Ja kauhallinen salaattia.
Leipää ja voita toki oli tarjolla
Mulla vaan oli kiljuva nälkä puolen tunnin päästä tuosta lounaasta.
Enkä ostanut sitten sieltä muuta vaikka alun perin oli tarkoitus ostaa jotain hyviä viemisiä kotiin. Alkoi nimittäin ottaa päähän. No kyseisessä kuppilassa asioi kai lähinnä mummot, enkä minäkän aio lähiaikoinan poiketa.
Kommentit (13)
POintti oli se että luulin ostavani päivän pääaterian ja sain kevyen välipalan joka oli laadullisestikin vähän kummallinen eikä hm, vastannut brändiin kohdistamiani odotuksia.
Kilpailijalla uuniperunasetti on aina ollut ihan toista maata eikä ole jäänyt nälkä.
kuikkuiseksi, kun menee kivaan paikkaan syömään tai kahville. Monessa paikkaa ulkomailla hinnat ovat ihan normaalit, ei hilattu kattoon ja niissä on kiva käydä ja nautiskella paikallisista herkuista edullisesti. Suomalaiset ovat laittaneet kaikelle niin kovan hinnan, että ei täältä kohta kannata ostaa enää mitään.
POintti oli se että luulin ostavani päivän pääaterian ja sain kevyen välipalan joka oli laadullisestikin vähän kummallinen eikä hm, vastannut brändiin kohdistamiani odotuksia. Kilpailijalla uuniperunasetti on aina ollut ihan toista maata eikä ole jäänyt nälkä.
Tarkoittanet Picnicin uuniperunoita? Jos et niin kannattaa kokeilla! 2 perunaa ja reilusti täytettä, siitä lähtee kyllä nälkä. Halvempikin kuin tuo Fazerin.
lounaskahviloita joissa saa muhkeat lounaat 5 eur annos ja viehättävä ilmapiiri ystävällisine henkilökuntineen ja tietty nopea palvelu.
Fazerkahvilassa ja runebergintorttu oli ihan sairaan pahaa! Tykkään itse sellaisesta kosteasta tietystä mutta kuivatkin on menetellyt. Tuo torttu oli SIKAPahaa, yli yli. Ensimmäinen runebergintorttu elämässäni joka jäi syömäti. Munavoipiirakkakin on ollut vähän vanhan makuista..
Kovat on hinnat, graavilohileipäkin yli 8e, pieni reissumies, mutta se on kyllä ollut hyvää
lounaskahviloita joissa saa muhkeat lounaat 5 eur annos ja viehättävä ilmapiiri ystävällisine henkilökuntineen ja tietty nopea palvelu.
Ja jos tuotetta myydään lounasaikaan tuolla hintaa asiakkaalla on tietyt odotukset.
Jotka ei ap:n tapauksessa täyttyneet.
Silmälääkärireissulla poikkesin Fazerille lounaalle.
Tiskissä oli herkullisa katkarapuvoileipiä, ei nyt sentään voileipää lounaaksi mutta uuniperuna katkaraputäytteellä, kiitos !
Hinta 8,60 kun ruokajuomana vesi.Se mitä rahalla sai oli 1 pienehkö peruna ja perunasalaattimaista täytettä jossa oli ehkä 8-10 kpl katkarapuja. Ja kauhallinen salaattia.
Leipää ja voita toki oli tarjolla
Mulla vaan oli kiljuva nälkä puolen tunnin päästä tuosta lounaasta.
Enkä ostanut sitten sieltä muuta vaikka alun perin oli tarkoitus ostaa jotain hyviä viemisiä kotiin. Alkoi nimittäin ottaa päähän. No kyseisessä kuppilassa asioi kai lähinnä mummot, enkä minäkän aio lähiaikoinan poiketa.
Palvelua voidaan parantaa vain jos saadaan palautetta, hiljainen asiakas on tyytyväinen asiakas.
Palvelua voidaan parantaa vain jos saadaan palautetta, hiljainen asiakas on tyytyväinen asiakas.
kysymykseen miläs maistui, että jälkiruokasuklaafondantini oli kuivaa, ei maistunut suklaalta ja oli muutenkin kurja ja pieni. Kun lasku tuotiin, koko jälkkäri oli hyvitetty vaikka olin syönyt annoksen kokonaan.
Olisikohan av-mammoilla käsitystä mistä Suomen hintataso johtuu...
Ja aina voi valita paikan. Itse pidän Fasusta.
Joka siellä on tarjolla.
Siihen kuuluu keitto, itse lounas (yleensä 2 vaihtoehtoa), salaatti, leipä ja kahvi. Vesihän ei maksa mitään.
Maksaa alle 10e