Maggi Pastaria Juustopasta
Kenenkään muun mielestä ällö suolaista? tein evääksi kanan kanssa sitä ensimmäistä kertaa eilen illalla ja maistoin sitä haarukallisen.. tuntui ettei muu maistu kuin suola? netissä kehuttu herkulliseksi mutta uskallan väittää toisin! Vai oliko mulla vaan joku maanantai kappale hallussani?
Kommentit (16)
Vaihtakaa Knorriin tai kaupan omaan halpismerkkiin :)
Onhan ne aika suolaisia, mutta itse syön silloin tällöin herkkuruokana.
Käytän itsekin eineksiä, enkä niitä mitenkään paheksu, mutta hyviä pastaruokia on oikeasti helppo ja nopea tehdä itse. Yleensä pastakastikkeet ovat todella simppeleitä. Tässä on semmoinen kirja, jossa on kymmeniä helppoja pastakastikereseptejä: http://www.adlibris.com/fi/kirja/aglio-olio-9789513140618 Suosittelen! Siis toki ymmärrän, että monet tekevät näitä valmispastoja esim. töissä tai muuten vain kiireessä, pointtini on nyt vain se, että oikeita pastakastikkeita voi myös tehdä todella vähällä vaivalla, vaikka evääksi.
Jos siihen lisää jotain vihanneksia (rucolaa, pinaattia, pirkkarnaraastetta, herneitä tms) niin se suola tasaantuu ja tulee oikein hyvää. Jos taas syö jonkun suolaisen lihan lisäkkeenä niin suola kkorostuu.
Vierailija kirjoitti:
Herkkuruokana? :D:D:D:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Satun tykkäämään noista valmiista pussipastoista. Joskus niihin tulee himo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Satun tykkäämään noista valmiista pussipastoista. Joskus niihin tulee himo.
Tiedätkö, miksi tulee himo? Eikä johdu "hyvästä mausta"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulle ei jo lapsena opetettu, että makuja on monenlaisia, niin turha tästä on enää keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulle ei jo lapsena opetettu, että makuja on monenlaisia, niin turha tästä on enää keskustella.
Et siis ymmärrä, miksi siihen se himo tulee. Joten oikeassa olet, turha enää siitä keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis ymmärrä, miksi siihen se himo tulee. Joten oikeassa olet, turha enää siitä keskustella.
Et osannut rivien välistä lukea, että hyvästä mausta. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mm... mites on tuon säilyvyyden/viimeisen käyttöpäivän suhteen, velipojan kanssa löydettiin kaapista 2 kpl juustopastapusseja, päiväys oli 01.2015... tossa se poika syö sitä ihan ilman ongelmaa :'D nää kestää varmaa miljoona vuotta... XD
Kuka noita kammotuksia ostaa? Yrks.
Vierailija kirjoitti:
Kuka noita kammotuksia ostaa? Yrks.
Ne, jotka eivät välitä tai eivät ymmärrä mitä on hyvä ruoka. Enkä tällä "hyvällä ruualla" tarkoita makua.
Odotan innolla (varmaan turhaan) sitä päivää, että ihmiset tajuaa suolan haitallisuuden. Elintarviketeollisuushan tuottaa just sitä mitä ihmiset haluaa ostaa. Nykyään juuri ketään ei kiinnosta suolan määrä, ja esim. kaupan leivät ja monet muut tuotteet ovat aivan ylisuolattuja.
Sen sijaan paljon on jo tarjolla sokerittomia, viljattonia, E-koodittomia jne. tuotteita, koska näitä monien mielestä pitää välttää.
Mä tein kanssa vähänaika sitten sitä tomaatti mozarella pastaa, enkä tykänny yhtään😶