APUA! Miten pääsen kotiin?
Mitä itse tekisit?
Tilaanteeni on seuraava; Olen kaupungilla mutta bussikortti ei ole voimassa. En tunne ketään jonka voisin soittaa paikalle, kännykkäni akku vetelee viimeisiään ja rahaa ei käteisenä eikä tilillä. Kotiin täytyisi päästä. Matka n. 20km.
Voiko taksikuskit kirjoittaa laskun? Olen pulassa. :(
Kommentit (31)
mitäpä jos vaan lähdet nyt kävelemään, tämänkin ketjun kirjoittamiseen käytetyn ajan olisit lampsinut jo pitkän matkan.
Mä en olis jäänyt sormi suussa päivittelemään, kävelisin ja pärräisin mennessäni.
Laitat äidille viestin että tulee hakemaan tietystä osoitteesta töitten jälkeen ja sitten hengailet siellä.Älä panikoi, kukaan ei kuole, inhottavaa mutta huomenna et edes ajattele pahalla vaan naurat leveästi.
muutenkin vasta perillä. Kai se kuski voi odottaa pihassa sen aikaa, kun haet kotoa rahaa? Vai eikö sulla ole kotonakaan käteistä?
Miksei 18-vuotiaalla ole senttiäkään rahaa? Kummallista.
Kysy ihmeessä vastaantulijoilta. Mä annan aina, jos mulla on ja joku pyytää (paitsi romanialaisille). Vaikka pulsu pyytäis 2 euroa bisseen, niin annan jos mulla on, ei ole multa pois - tai on, mutta... =D Ihan varmasti tuommoinen nuori tyttö saa äkkiä sen rahan kasaan, en minä ainakaan haluaisi jättää sinua pulaan.
Tai jos ei se nyt vaan käy, niin kysy, jos taksikuski voisi kirjoittaa laskun, en tiedä onnistuuko se, riippunee kuskista, ehkä henkkareita näyttämällä tms. voisi onnistua.
Tsemppiä, koita nyt päästä kotiin sieltä! =)
Miten ap pärjäät jos ei ole yhtään rahaa, saat ruokaa jne?
Kyllä mä saan huomenna rahaa, muttei sekään ihan hirveästi lämmitä tänään. Olin varautunu menemään samalla bussilipulla, mutta busseja menee 30m välein, niin ei sieltä tullut sopuvasti bussia.
no mitäpä jos vaan lähdet nyt kävelemään, tämänkin ketjun kirjoittamiseen käytetyn ajan olisit lampsinut jo pitkän matkan.
Mä en olis jäänyt sormi suussa päivittelemään, kävelisin ja pärräisin mennessäni.
Olipas piristävä vinkki. Kiitos. Lämmitti hurjasti.
Tottahan tuo, tässä vatvoessa kerennyt käveleen jo Namibiaan, mutta ajatteli nettä olisi "helpompia" tapoja joita en vaan tullut ajatelleeksi. Lähen lampsimaan tästä, ei siellä taida enää sataakaan. :) Kiitos kauheasti kaikille jotka vaivautuivat miettimään ratkaisua. On täällä ihaniakin ihmisiä, kumarrukset teille.
Mulla kävi kerran vähän samantapaisesti. Liftasin . Tästä on pari vuotta aikaa. Nuorena liftasin useasti, mutta vielä nytkin viisikymppisenä naisihmisenä sain kyydin heti ensimmäiseltä ohiajavalta autolta. Voi olla, että ei toimi Helsingissä.
Koita päästä bussiin keskiovesta. Lainaa kotiäidin vaunuja.
Jos ei onnistu, lähde kävellen. Ota kuntoilun kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Koita päästä bussiin keskiovesta. Lainaa kotiäidin vaunuja.
Jos ei onnistu, lähde kävellen. Ota kuntoilun kannalta.
Eiköhän ap tässä kuluneen 7v aikana ole jo päässyt kotiin...
7 vuotta on pitkä aika odotella kyytiä
verkkopankki, niin oisin voinut laittaa, mut ei ole. :( Oisko joku muu täällä kiva ja auttaisi apta?
Miten ap pärjäät jos ei ole yhtään rahaa, saat ruokaa jne?