Tapailemani mies ei halua seurustella
Hänestä ei kuulemma ole seurustelusuhteeseen, koska ei kestä olo saman ihmisen kanssa pitkään. Ennenpitkää tekee mieli hakea seksiä muualta. Ne muutamat seurustelusuhteet, joita hänellä on ollut, ovat päättyneet pettämiseen hänen puoleltaan. Silti hän haluaa, että hänellä on elämässään "joku" pysyväkin, mutta ei voi luvata olla hänelle uskollinen.Vapaata suhdetta kannattava nainen olisi hänen mielestään paras. Olenko todella tyhmä, kun edes haaveilen muuttumisesta. Tykkään tästä miehestä todella paljon. LÖytyykö muka ketään naista, joka lähtisi tällaiseen leikkiin? Ja voiko joku (mies siis) todella haluta tuollaista lopun elämäänsä.
Kommentit (29)
tuhlaa aikaasi tuollaiseen sontakasaan! Tuollaiset pikkupojat ovat juuri niitä sikoja, jotka pettävät minkä ehtivät suhteessa ja valittavat, kuinka naiset eivät vaan ymmärrä. Ehkä jonkun hutsun tai varatun voivat mukaansa saada roikkumaan.
niin älä sitten itkuun parahda, kun huonosti käy.
Mies ei tuosta muutu. Eli sen suhteen olet tyhmä, jos haaveilet miehen muuttumisesta. Ja avoimeen suhteeseen sinusta ei taida olla, joten enpä suosittele sulle tuota leikkiin lähtemistäkään.
Minä olen tosin nainen, mutta olen samantapainen kuin tuo mies, eli en halua vakavasti seurustella, saati naimisiin. Enkä voisi kuvitella asuvani yhdessä kenenkään aikuisen ihmisen kanssa, ahdistava ajatuskin tällaiselle erakolle. Mutta yleensä mulla on aina joku vaki-fuckbuddy koska olisi rasittavaa hakea aina baareista seuraa joka kerta kun tekee seksiä mieli.
Ja olen jo 38-vuotias joten kyllä sitä voi haluta elää näin muukin kuin joku ihan nuori. Varmasti jopa loppuelämänsä. Minä tosin olen ajatetllut että sitten vanhainkodista yritän pokata itselleni jonkun vakimiehen viimeisten aikojeni iloksi :D
Mutta sanoisin että ei kannata haaveilla tuosta miehestä siinä mielessä että jotenkin hän siitä ajan kanssa muuttuisi perinteisemmäksi parisuhdenäkemyksiltään. Ei niin käyminen mahdotonta ole, muttei todennäköistäkään. Ja kun tosiaan löytyy naisia tuollaiseen "leikkiin" myös, minullekin tuollainen suhde on juuri sitä mitä itsekin haluan.
Ei ole muuttunut muitten naisten vuoksi, eikä välitä sinustakaan tarpeeksi muuttuakseen.
Ehkä jos joku nainen kolahtaa hänelle niin että rakastuu täysillä, tajuaa ettei tarvitse pettämistä.
pois. tuollaisesta miehestä ei ole kuin harmia. kukaan itseään kunnioittava nainen ei tuohon kelkkaan lähde.
Meillä joillakin on ajattelu- ja elämäntapana suhde, jossa voi olla yhtäaikaisesti useampia seksuaalisia ja romanttisia piirteitä sisältävä ihmissuhteita.
Miksi kaikkien oletetaan haluavan ja lopulta päätyvän kahdenväliseen suljettuun parisuhteeseen.
Mutta tälläiset suhteet vaatii avoimmuutta ja kaikkien osapuolten hyväksyntää.
käytännössä tällaista kaikkien osapuolten hyväksyntää ei koskaan tule olemaan. Ei, vaikka osapuolet niin väittäisivätkin.
Miehet, jotka eivät kykene parisuhteeseen ovat mielestäni pelkureita. Hokevat itse, että vaatii munaa ja rohkeutta elää valitsemallaan tavalla, mutta mitä rohkeutta vaatii juoksu jokaisen pimpan perässä? Enemmän rohkeutta ja kykyä vaatii se eläminen ja oleminen yhden ihmisen kanssa, mutta eihän näistä reppanoista siihen ole. Sama tietty pätee naisiinkin.
Miksi kaikkien oletetaan haluavan ja lopulta päätyvän kahdenväliseen suljettuun parisuhteeseen.
Siksi että sellainen parisuhde on lapsille paras kasvuympäristö. Kypsä ihinen laittaa lapsen parhaan oman mielihalunsa edelle.
mutta luuletko että tuollaiset omaan napaansa tuijottavat äijät edes haluavat lapsia? Toivottavasti tajuavat edes olla tekemättä.
samaa mieltä ysi kanssasi! Enemmän minusta miehessä on "munaa" kun kykenee olemaan uskollinen vaimolleen ja perheelleen ja silti olemaan tosi mies. Munattomat häntäheikit ovat alinta kastia minusta.
eihän tällaiselta palstalta voi saada tukea tuollaisille näkemyksille. Kukkahttuiset mammathan saavat slaagin heti. Onneksi järkeviä naisiakin löytyy, jotka tajuavat, ettei ole vain sitä yhtä oikeaa, av-palstalla määriteltyä tapaa elää...
että antaa miehen olla sellainen kuin on. Etsikööt sitten sopivamman kumppanin, ap ei sitä perinteisine parisuhdenäkemyksineen ole.
Tunnen polyamoristeja, toisilla homma toimii, toisilla ei. Onhan se kunnioitettavaa jos osaa elää elämänsä ilman turhaa katkeruutta ja mustasukkaisuutta, mutta toisaalta harva siihen pystyy. Monissa tapauksissa vaan alun avoimuus kääntyy siihen, ettei sille mitään voi että tunteet jotakin osapuolta kohtaan ovatkin vahvemmat ja syntyy ristiriitoja, jotka ei sillä avoimuudella ratkea.
käytännössä tällaista kaikkien osapuolten hyväksyntää ei koskaan tule olemaan. Ei, vaikka osapuolet niin väittäisivätkin. Miehet, jotka eivät kykene parisuhteeseen ovat mielestäni pelkureita. Hokevat itse, että vaatii munaa ja rohkeutta elää valitsemallaan tavalla, mutta mitä rohkeutta vaatii juoksu jokaisen pimpan perässä? Enemmän rohkeutta ja kykyä vaatii se eläminen ja oleminen yhden ihmisen kanssa, mutta eihän näistä reppanoista siihen ole. Sama tietty pätee naisiinkin.
Epävarmuutta ja mustasukkaisuutta parisuhteisiin liittyy aina muutenkin, mutta avoin suhde voi olla ideaalimalli ihmisille, jotka myöntävät, että haluavat enemmän seksiä tai rakkaussuhteita elämäänsä.
Miehet, jotka eivät kykene parisuhteeseen ovat mielestäni pelkureita. Hokevat itse, että vaatii munaa ja rohkeutta elää valitsemallaan tavalla, mutta mitä rohkeutta vaatii juoksu jokaisen pimpan perässä? Enemmän rohkeutta ja kykyä vaatii se eläminen ja oleminen yhden ihmisen kanssa, mutta eihän näistä reppanoista siihen ole. Sama tietty pätee naisiinkin.
En kyllä koe itseeni ainakaan mitenkään sopivaksi näitä kommentteja, vaikka olenkin myös niitä jotka ei halua perinteistä vakiparisuhdetta.
En juokse jokaisen vehkeen perässä, vaikka en myös ihannoi sellaista että suhteen pitäisi kestää pitkään, jopa loppuelämä. Minulla on vakio-fuckbuddyjä jotka ovat siinä sen aikaa kun molemmille sopii ja sitten häipyvät kuvioista. Ei se rohkeuden puutteesta ole kiinni etten halua perinteistä parisuhdetta vaan omasta hyvin omaa rauhaa ja tilaa vaativasta luonteestani. En halua että samassa asunnossa kanssani on toinen ihminen, viihdyn parhaiten yksin. Koska minulla kuitenkin on seksuaaliset halut, en täysin erakkonakaan elä vaan mulla on seksiseuraa.
Siksi että sellainen parisuhde on lapsille paras kasvuympäristö. Kypsä ihinen laittaa lapsen parhaan oman mielihalunsa edelle.
Ollaanko parisuhteessa vain lasten takia tai siksi, että halutaan lapsia. Miksi kaikkien oletaan haluavan lapsia. Ja jätetäänhän parisuhde vaihe kokonaankin väliin ja hankitaan lapsi päättäen, että isä ei ole lainkaan kuvioissa.
tapauksessa arvot ovat pahasti metsässä jos loppuelämä halutaan lennellä kukasta kukkaan!
itse en avoimia suhteita ainakaan tällä hetkellä harrasta, mutta sanoisin, että jos mies on sellaiseen elämäntapaan päätynyt, on hän oman päätöksensä tehnyt ja se pitää.
Ap, sinun ei auta kuin hyväksyä, että suhteenne on avoin tai sitten siirtyä eteenpäin. Joillekin avoin sopii, toisille ei.
eihän tällaiselta palstalta voi saada tukea tuollaisille näkemyksille. Kukkahttuiset mammathan saavat slaagin heti. Onneksi järkeviä naisiakin löytyy, jotka tajuavat, ettei ole vain sitä yhtä oikeaa, av-palstalla määriteltyä tapaa elää...
Vapaiden suhteiden tuomitsemisen taustalla voi olla pelko oman parisuhteen murenemisesta, jos ilmiö yleistyy ja tulee hyväksytymmäksi.
Esim. ajatelkaa, homosuhteita tai yhdenvanhemman perheiheiden yleisyyttä, jotka ovat nykyään ihan hyväksyttäjä...
tapauksessa arvot ovat pahasti metsässä jos loppuelämä halutaan lennellä kukasta kukkaan!
Itse en tunnusta mitään uskontoa, enkä pidä myöskään perinteisiä näkemyksiä auktoriteettina. Mistä siis tällaiset 'arvot' pitäisi tulla joita pitäisi jotenkin kunnioittaa? Tai mistä ap:n arvot tulee, että niistä omista arvoistaan käsin rohkenee ryhtyä toisten erilaisten näkemysten tuomariksi?
Minulla on vain oma harkintani tukena kun mietin mitä elämässäni teen. En halua vahingoittaa ketään, mutta mielestäni en niin teekään sitoutumattomuudellani, koska minulla ei ole lapsia, ja olen aina avoin kumppaneilleni siitä, että minä en halua mitään vakiparisuhdetta. En siis huijaa ketään enkä aiheuta kellekään kärsimystä.
Ja mahdollisimman pian. Sua on varoitettu, eikä mies muuttamalla muutu.
Älä siis ihastu yhtään enempää vaan irrottaudu, susta ei haluta kuin panoseuraa.