Onko niin, että ostavat suomalaiset nöyrtyy mihin tahansa simputukseen?
Kommentit (9)
voi keksiä tostakin jotain valitettavaa. Siinähän ajatellaan asiakkaiden etua, sitä et maksavat perheet saa rauhassa nukkua yönsä ja viettää aikaa hytissäkin.
Jos ei ole varaa juoda ravintolassa niin kannattaa jäädä kotiin ja laittaa vaik kotiviiniä tulemaan.
Mä lähden Gracella risteilylle ja nautin koko rahan edestä. Käyn syömässä hyvin, juon baarissa drinksussa ja jos meininki on sama kuin Siljan Commodore-hytissä, hytistä löytyy jääkaappi ja sieltä löytyy kuohuviiniäkin. Mitä te köyhät itkette?
kauheeta! Ette pääsekään rikkomaan sääntöjä ja ryyppäämään taxfreestä ostettuja viinoja jo hytissä!
Otan siis NIIIIN osaa tuskaanne.
Terminaalihoitoa vaan teille köyhille, heh! :)
Ja sitten dokata siellä jossain hytissä.
me suomalaiset olemme. Kaikki kielletään ja me mukisematta nielemme kiellot.
En kyllä mistään Turusta lähtisikään risteilemään, joku tolkku.
Viinaveljet ja -sisaret ovat saaneet määritellä viihtyisyystason laivoilla erittäin alhaiseksi. Sitä menoa on tarvinnut katsella, kuunnella ja haistella vuosikausia. Lapsetkaan eivät ole säästyneet möykältä ja ördäämiseltä.
Nöyriä ollaan oltu.
me suomalaiset olemme. Kaikki kielletään ja me mukisematta nielemme kiellot.
En kyllä mistään Turusta lähtisikään risteilemään, joku tolkku.
Me olemme fiksuja ja kyllästyneitä kaltaisiisi hyttibilettäjiin.
Ja ihana tuo "En mistään Turusta lähtisi risteilemään" -kommenttisi.
NIIN tyypillinen katkeran luuserin "sainpas viimeisen sanan" -kommentti.
Polta hei tupakka, se helpottaa. Sitten taas Kokoomuksen ja elämässään menestyneiden haukkuminen sujuu uudella innolla!
Mua oikeesti säälittää ne reppanat jotka jaksaa vinkua asiasta.
Sääntöjen noudattaminen ei ole huono asia.
Itse lähden huomenna Gracelle hyvillä mielin syömään, nauttimaan kuohuvaa ja kylpylään. En osta mitään hyttipulloja vaikka se mahdollista olisikin. Ei kiinnosta.
Suomalaiset ovat lampaita ja suostuvat kaikkeen. Valitettavasti.