Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisitkö sinä lapsesi kaverin luokse yökylään, jos et ole koskaan nähnyt kaverin vanhempia?

Vierailija
30.01.2013 |

Jos puhutaan esim 10-13 -vuotiaasta?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisi. Haluan myös nähdä kodin ja muutenkin tutustua vanhempiin ja perheeseen.

Voidaan vaikka pihalla tavata, mutta ei hitto meille kukaan tee tupatarkastusta. Mitä tarkoitat tutustua??jutella syviä, kertoa taustoja?

Voi kertoa missä olemme töissä ja että perheeseen kuuluu pikkusisko, mutta en ventovieraalle kerro sen enmpää. ENKÄ halua kaveerata tai jakaa elämääni kenen tahansa kanssa enempää kuin pakollista.

Vierailija
2/14 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästäisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen ollut yökylässä kavereiden luona joiden vanhempia ei vanhempani tunteneet.

Tietenkin lapsen on pitänyt sitä ennen olla käynyt kaverilla kylässä päivällä ja haluan, että hän on nähnyt kaverin vanhemmat. Luotan siihen mitä lapseni kertoo.

Vierailija
4/14 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisi. Haluan myös nähdä kodin ja muutenkin tutustua vanhempiin ja perheeseen.

Vierailija
5/14 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten perustelisit kiellon? Kaveri asuu kauempana, niin ettei vanhempiin törmää noin vain naapurustossa.

Vierailija
6/14 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ihan mahdotonta sopia tapaamisesta näiden vanhempien kanssa?

Vierailija
7/14 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun pitää tietää millaisten ihmisten kotiin lapseni menee. Toivottavasti sinäkin otat ensin selvää.

Vierailija
8/14 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten perustelisit kiellon? Kaveri asuu kauempana, niin ettei vanhempiin törmää noin vain naapurustossa.

Pitäähän se muksu sinne viedäkin, niin samallahan ne vanhemmat tulee katsastaneeksi.

Vierailija
9/14 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ihan mahdotonta sopia tapaamisesta näiden vanhempien kanssa?

tai siis tutustua ventovieraisiin ihmisiin.

Vierailija
10/14 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotia en välttämättä ratsaa, mutta vanhempi olisi kiva tavata. Edes ovensuu juttelussa ja vaihdetaan numerot tietty.

Teini-ikäisten vanhemmat varsinkin haluan tavata, että lapsi on varmasti sitten siellä yötä, eikä kylillä kännäämässä ja pahoilla teillä.

Vierailija
11/14 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole vienyt tai hakenut. Meillä myös yöpyy nuoria, joiden vanhempia en ole tavannut.

Vierailija
12/14 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästä edes esim. luokkakaverin synttäreille, ellen edes ovella tapaa entuudestaan vierasta äitiä ja/tai isää ja näe, että homma ok. Näitä hulluja, kun on maailma täynnä.

Vierailija
13/14 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempainillassa tai lähikaupassa nähnyt. Nää on 5.luokkalaisesta asti sopineet yökyläilyt keskenään. Kun vähän kasvavat, niin pitää ruveta olemaan tarkempi, etteivät saa huiputettua meitä sillä, että toisen luona sanovat olevansa yötä meillä ja mulle, että kaverilla... (Noin siis itse toimin teininä, mulle ei takuulla tehdä samaa :-) )

Vierailija
14/14 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kodin edes ulko-ovella seisten, niin siitä jo voi päätellä jotakin.

Jos olen vaikkapa puhunut lapsen vanhempien kanssa tai vaikka saanut heiltä lapun jossa nimi ja numero josta tavoittaa, ja oma lapsi on heillä kyläillyt eikä maininnut mitään epäilyttävää tyyliin "siellä oli lasinsiruja lattialla" tai että "niillä ei ollut mitään ruokaa", niin päästäisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi