Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

virtsanäyte - yks hiivatin reissu!

Vierailija
30.01.2013 |

En halunnut laittaa helvetti sanaa otsikkoon, mutta hiivatti ei kuvaa samaa asiaa.

Kun on päästänyt paikan löystymään, niin kylläpä aamuinen pissanäytteen otto oli tuskaa ennen koetta.

Meillä on labra ihan lähellä, kun heräsin, niin 10 minuutin päästä olin jo labran jonossa. (ehdin pesin hampaat, kasvot ja alapään)

Jouduin odottamaan noin viitisen minuuttia paikan päällä, ennenkuin vessa vapautui ja sain sen kipposen.

Sillä aikaa ehti jo lirahtaa pöksyihin jonkin verran!! Siis mä pissasin housuuni aamulla! Onneksi on menkkojen vikoja päiviä, että mulla oli side, sinne lirahti!

Hemmetin noloa. Alapää jumppa alkoi tasan tarkkaan tänään.

Kiitos, että sain tämän sydämeltäni. Eihän tuota irl ilkeä kertoa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kykene enää pomppimaan trampoliinilla synnytysten jälkeen. Pissa alkaa lorisemaan housuun.

Jäin vielä sitä miettimään, miksi sä pesit labrassa hampaat ja naaman? Vaaditaanko nykyään noin perusteellista pesua ennen virtsanäytettä?

No, en pessyt. :D Sulku kohta tuli väärään paikkaan. Pakko täällä aina ylimääräisiä selitellä.. ajattelin, että jos en asiasta mainitse, niin siitähän se soppa syntyy.

Vierailija
2/2 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kykene enää pomppimaan trampoliinilla synnytysten jälkeen. Pissa alkaa lorisemaan housuun.

Jäin vielä sitä miettimään, miksi sä pesit labrassa hampaat ja naaman? Vaaditaanko nykyään noin perusteellista pesua ennen virtsanäytettä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla