Te, joilla Nordeassa tili.. osaatteko auttaa?
Kyse nyt siis verkkopankin käytöstä..
Minulle tuli uusi pankkikortti/visakortti yhdistelmä ja kortin mukana tulleessa lappusessa lukee, että voin maksaa kortilla myös internetissä, kun olen REKISTERÖINYT sen verkkomaksukelpoiseksi?!
Jossain siis verkopankissa noita setuksia pitäisi pystyä muuttamaa, mutta en löydä mitään sellaista kohtaa.
Ennen olen kyllä pystynyt kortilla maksamaan netissä, esim. lentolippuja.
Mikää tää juttu nyt oikein on?
Kommentit (5)
Katso kohdasta kortit, ja sieltä etsi verkkokauppa tms. Voit asettaa joko eston verkkomaksuille, tai sallia ne.
Uusissa korteissa lienee automaattisesti asetuksena verkkomaksukielto, estää väärinkäytökset.
Itselläni verkkomaksukielto, jonka käyn klikkaamassa pois jos asioin verkkokaupassa.
Menet verkkopankkiin ja kaiketi kortin asetuksiin sieltä ja sitten pistät sieltä käsin tämän verkko-ostokset päälle. Korttiasetuksista maarajaus ja kortin käyttö ja sitten vaan sallit sen internet-käytön.
Miten tämä voi olla niin vaikeaa. Kortit siis näkyvät kyllä tavalliseen tapaan verkkopankissa.
-ap-
maarajaus ja internet-käyttö.. olipas hankalaa. Kiitos teille.
-ap-
Mulla ei nyt ole tunnuksia mukana että pääsisin tsekkaan tarkat tiedot, mutta ei tuo aktivointi mitenkään vaikeaa ollut...
Siellähän on sivuvalikossa sellainen Kortit-kohta, ja muistaakseni ihan sen kyseisen kortin tiedoista löytyi hyvinkin suoraviivaisesti valinta kortin aktivoimiseksi verkkokäyttöön.