Kysymys elokuisille(2005) !
Aiotteko ostaa pienokaisellenne joululahjaa ja jos aioitte niin mitä? Ajattelin itse ostaa jonku kivan lelun mutta en mitään kauheen " kallista" koska eihän 4kk:n ikänen vauva vielä ymmärrä joululahjoista mitään...on kuitenki kivaa näyttää ja kertoa mitä vauva sai " ekana jouluna" lahjaksi JOULUPUKILTA;).
Kommentit (5)
olen ostanut yhden kovemman lelun ja ajattelin vielä jonkun pehmeän paketin. Joku kiva vauvapehmo tai jotain. Vaatteita tulee ostettua muutenkin. mutta eihän sitä tiedä miten innostuu kun kaupoille pääsee..
...tarkotuksena on siis ostaa jotain leluja ja vaatteita,mitä nyt varmaan muutenkin ostais ilman jouluakin. Isi tuossa äskön lupas pojalle ostaa semmosen lastentarvikkeen dumbo sitterin kun on pojalla niin kova kiirus istumaan! Ja se käy ohjeitten mukaan jo 3kk lähtien!
unikaverin, sulosen pupun, joka on nyt(kin) 2-vuotiaana tosi tärkeä unikaveri.
sitten sai pari lelua, joista ei heti 4kk iässä vielä iloa ollut, lähinnä pelkäsi niitä meluavia leluja:)mutta tuo unikaveri oli kyllä hitti:)
Olen paketoinut pari pehmo kirjaa tytölle (4kk+)
Tiedän, että mummut ja kummit laittaa paketteja, joten en turhaa stressaa itse sillä asialla nyt kun neiti näin pieni vielä. Lelujakin löytyy ennestään, kun olen säilyttänyt esikoisen (5v) vauvalelut.
Esikoinen muuten oli 6kk ekana joulunaan ja sai tuolloin ekan oikean vauvanuken mummulta (38cm) ;)) ja uskokaa tai älkää, niin tuosta vauvasta on tullut tyttöni tärkein lelu...Sitä retuutettiin mukana joka paikkaan heti, kun itse osasi hieman liikkua ja nytkään ei päästä mihinkään ilman tätä rakasta vauvaa. Toisinsanoen siis ei kannata " aliarvioida" vauvojakaan, etteivätkö jotain ymmärtäisi leluista ; ))) HIH
...jonkun paremman joulukoristeen (himmeli , tuomaan risti tms)sellaisen jota ei ehkä muuten raaskisi, jonka sitten laitamme aina jouluisin yhdessä esille ja sitten kerron että se ostettiin poikani ekaksi jouluksi.