Mitä hankkisin sinulle lahjaksi, äitini 50v?
Kuvittele/muistele sitä, kun täytit 50. Mitä olisit halunnut saada lahjaksi tyttäreltäsi? Tai mitä hankit äidillesi itse?
Pari viikkoa aikaa etsiä eli kiirettä pitää kohta!
KIITOS! :)
Kommentit (37)
- lahjakortti dayspahan 4h - en ole koskaan ollut tällaisessa oli todella upeaa, yhteislahja lapsilta
- lahjakortti hienoon ravintolaan Helsingissä 2:lle (eli mentiin miehen kanssa)
- meikkipussillinen täynnä ihonhoitotuotteita
- kilo parmesanjuustoa ja design raastin:)
- lahjakortit: K-rautaan, puutarhamyymälään ja Stokkalle (kaikki erinomaisia sillä meillä on iso okt ja puutarha:D)
tässä nyt muutama vinkki, ihan itse olivat keksineet näin loistavia lahjoja. Lisäksi matka on aina mun toivomuslistalla, sen toteutti mies:)
-oopperaliput, hotellin ja ravintolaillan kahdelle
-ipadin
-huovutetun tumppuhattukaulaliina-setin (tai se kaulaliina ei tietenkään ollut huovutettu)
-paljon erilaisia kukkia ja "kahvipöytäkirjoja" - nämä tuli kyllä vähän vieraammilta, ei omilta lapsilta.
Lapset ovat nuoria opiskelijoita , rahaa heillä on vähän . En haluiaisi kovin kalliita lahjoja heiltä. Teatterilippu voisi olla kiva. Tai sitten vaikka jokin kaunis huivi, tyttäret tietävät kyllä millaisia vaatteita käytän.
Sinä itse tiedät äitisi parhaiten, olisi sopiva lahjakortti kosmetologille, kirjakauppaan, käsityöliikkeeseen ...
Koska matkustellaan paljon. Lisäksi sain taulun ja muistokirjan minusta, sisarukset lapsineen sen teki. Ja olivat kirjoittaneet laulun minulle, vanha sävel, uudet sanat:-). Ja uuden tonttuhatun isosiskolta, koska isosisko sen tuhosi suutuspäissään 45 v aiemnmin:-)
Saimma jotain muutakin, mutta nää jäi mieleen...
Itse toivoisin jotakin, minkä ansiosta saisin viettää aikaa tai tehdä jotain yhdessä tyttären kanssa.
Yhteinen teatteri- tai oopperakäynti, ravintolailta, kylpylä tai risteily. Tai vaikka ihan leffailta, jos tytär olisi opiskelija tai muuten pienituloinen.
Itse sain paljon "kulttuurilahjoja" (kirjoja, konsertti- ja oopperalippuja, grafiikanlehden ym.), joista pidin ihan hirveästi (niin kuin lahjojen antajat olivat tienneetkin).
Haaveena minulla oli viedä lapseni kaupunkilomalle, Amsterdam tai Firenze on ollut haaveena. Vielä jos miehen olisi saanut houkuteltua mukaan, niin reissu olisi ollut täydellinen. Lapsille matka kaikkine kuluineen olisi ollut ilmainen. He ovat aina olleet täydellistä matkaseuraa.
Nyt minulla terveys on sillä tolalla, että reissut pitänee unohtaa. Illallinen pitkän kaavan mukaan samalla kokoonpanolla olisi kiva.
Lapsilta haluan siis hieman aikaa, harvoin kun nähdään. Mies voi viedä minut jonnekin hotelliviikonlopun viettoon. Lahjakortti kirjakauppaan on myös aina mieleinen lahja.
tosin ei mitään kovin kallista, olisikohan sen hinta ollut noin 30 000 e, siis sellaisen kauppakassin.
Muita hyviä lahjoja ovat taulut, lahjakortti Vepsäläiselle (tietty kunnon summa eikä jotain kymppejä) ja vanha hopea.
Erityisiä inhokkeja ovat lahjakortit kauneushoitolaan tms. Ne jäävät käyttämättä kuitenkin.
Itse toivoisin jotakin, minkä ansiosta saisin viettää aikaa tai tehdä jotain yhdessä tyttären kanssa. Yhteinen teatteri- tai oopperakäynti, ravintolailta, kylpylä tai risteily. Tai vaikka ihan leffailta, jos tytär olisi opiskelija tai muuten pienituloinen. Itse sain paljon "kulttuurilahjoja" (kirjoja, konsertti- ja oopperalippuja, grafiikanlehden ym.), joista pidin ihan hirveästi (niin kuin lahjojen antajat olivat tienneetkin).
Yhteistä tekemistä tyttären kanssa, yhteiset elämykset on parasta mitä voit antaa!
tosin ei mitään kovin kallista, olisikohan sen hinta ollut noin 30 000 e, siis sellaisen kauppakassin. Muita hyviä lahjoja ovat taulut, lahjakortti Vepsäläiselle (tietty kunnon summa eikä jotain kymppejä) ja vanha hopea. Erityisiä inhokkeja ovat lahjakortit kauneushoitolaan tms. Ne jäävät käyttämättä kuitenkin.
trolli!
mä sain mieheltä kaulakorun. lapsilta en saanut muuta kuin itsetehdyt kortit pienimmiltä.
ihan tyytyväinen olin
tosin ei mitään kovin kallista, olisikohan sen hinta ollut noin 30 000 e, siis sellaisen kauppakassin. Muita hyviä lahjoja ovat taulut, lahjakortti Vepsäläiselle (tietty kunnon summa eikä jotain kymppejä) ja vanha hopea. Erityisiä inhokkeja ovat lahjakortit kauneushoitolaan tms. Ne jäävät käyttämättä kuitenkin.
trolli!
Perustele!
Ei kaikkien lapset ole persaukisia autettavia.
Lapsenlapsia on 3 kpl ja heitä ollaan joka viikonloppu lykkäämässä mummolaan hoitoon, että tultaisiin läheisiksi ja lapsilla olisi tärkeitä aikuisia ihmissuhteita.
Kaikkein eniten toivoisin kokonaista vuotta, jolloin minulle ei soiteltaisi ja kysyttäisi, otanko lapset. Jos kieltäytyy, saan kuulla olevani itsekäs.
Itse toivoisin jotakin, minkä ansiosta saisin viettää aikaa tai tehdä jotain yhdessä tyttären kanssa. Yhteinen teatteri- tai oopperakäynti, ravintolailta, kylpylä tai risteily. Tai vaikka ihan leffailta, jos tytär olisi opiskelija tai muuten pienituloinen. Itse sain paljon "kulttuurilahjoja" (kirjoja, konsertti- ja oopperalippuja, grafiikanlehden ym.), joista pidin ihan hirveästi (niin kuin lahjojen antajat olivat tienneetkin).
Yhteistä tekemistä tyttären kanssa, yhteiset elämykset on parasta mitä voit antaa!
Täytän itse tänä vuonna 50 ja matkustamme perheen kanssa kaikille mieluisaan maahan. Opiskelijalasten matkat tietenkin maksetaan. Minulle on paras lahja, että saan heidät mukaan ja että saan hemmotella heitä hieman outletostoksilla... :)
- lahjakortti dayspahan 4h - en ole koskaan ollut tällaisessa oli todella upeaa, yhteislahja lapsilta
- lahjakortit: K-rautaan, puutarhamyymälään ja Stokkalle (kaikki erinomaisia sillä meillä on iso okt ja puutarha:D)tässä nyt muutama vinkki, ihan itse olivat keksineet näin loistavia lahjoja. Lisäksi matka on aina mun toivomuslistalla, sen toteutti mies:)
- lahjakortit: K-rautaan, puutarhamyymälään ja Stokkalle (kaikki erinomaisia sillä meillä on iso okt ja puutarha:D)tässä nyt muutama vinkki, ihan itse olivat keksineet näin loistavia lahjoja. Lisäksi matka on aina mun toivomuslistalla, sen toteutti mies:)
vietettiin mun 50-v päiviä ibizalla miehen ja 2 nuorimman lapsen kanssa. lahja sekin, vaikka rahat on yhteiset.
Haluan vain mun kaksi ihanaa lastani. Pusun ja rakkautta. Kaikki muu on ekstraa.
Ap ei kerro mitään omasta tilanteestaan, eikä suhteesta äitiinsä, joten vaikea sanoa yhtään mitään. Kaikilla ei ole samanlainen suhde ja jotku ihmiset arvostavat enemmän materiaa kuin toiset. Samoin lahjomisperinteet on varmaan jokaisella erilaiset. Millainen on ap:n äiti? Pitääkö lahjan olla arvokas ja minkä verran ap:llä on varaa lahjaan laittaa. Kaikki tuollainen merkkaa.
Mä itse arvostan kaikkia lahjoja ja mun lapseni tekevät parhaansa keksiäkseen jotain, mistä mä tykkään. Tärkeintä on mun mielestäni se, että lahja on valittu niin, että mua on ajateltu. :)
Äiti täyttää tänä vuonna 50, onneksi vasta syksyllä. Tosin, asioita on helpottanut se, että on sanonut, ettei halua juhlia vaan lähtee ns. "maanpakoon" joten olenkin päättänyt, että ostan äidille joko risteilypaketin 2 henkilölle, tai kylpyläpaketin. Saa ottaa isän mukaansa karkumatkalle, kun heillä tulee vähän ennen äitin syntymäpäivää 30 v täyteen, että ovat olleet naimisissa :)