Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

diagnosoikaa mut! Maha ollut neljä päivää kipeä, ei ripulia, tolkuttomasti ilmaa

Vierailija
29.01.2013 |

Samaa olen syönyt kuin ennenkin, viljoja vähensin kun maha alkoi turvota.

Mahaa nipistelee ja kramppaa, alavatsa turvonnut ja suolisto kurnuttaa. Ilmaa oli kaks ekaa päivää aivan tolkuttomasti, nyt vähän helpottanut.

Mikä mulla on ja mikä tähän auttais? :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei olen 13 v tyttö Minulla on just tuollaista  en tiiä mistä se voisi johtua olen kärsinyt  siitä 2 päivää voisiko se johtua siitä että join eilen kaks kasia maitoa ja tänään aamulla fitness muroja epäilen että minulla olisi  joku allergia maitoon. Ja minulla  on myös kramppia vatsassa eilen minulla oli ripulia mutta voisikohan se johtua siitä kun tein eilen tosi paljon  vatsalihaksia ja lihaksia jaloille ?

Vierailija
2/9 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievä vatsatauti on mulla joskus ollut tuommoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aamulla syöt kaurapuuron. Ja sitten käyt ostamassa apteekista maitohappobakteereja. Ja vaikka activia jugurttia.

Muista juoda paljon vettä. Vältä rasvaista, mausteista ruokaa ja valkoista vehnää.

Noi activiat on hyviä tuossa tilanteessa, muuten niitä harvoin syön.

Vierailija
5/9 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Mulla ihan samaa ja myös 13v (kohta 14v) ite mietin samaa ja huolestuttaa :(

Vierailija
6/9 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli viikko sitten outo vatsatauti: ensin päivän kestänyt ripuli ja sitten kolme päivää poltti ylävatsaa ja oli ilmaa vatsassa. loppui itsestään. mutikkakeittoa söin ja asidofilus-piimää.

Vierailija
7/9 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi pari viikkoa sitten tuo piereskely. Viikonloppuna alkoi lievä ripuli (1-4 ulostuskertaa per pv) joka kesti 5 päivää. Illalla vatsa täynnä ilmaa ja aamulla ripaskat. Söin kaurapuuroa, mustikkakeittoa ja mustikoita myös kevyttä normiruokaa sekä teetä. Precosakin oli käytössä.

Vierailija
8/9 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatio?

Vierailija
9/9 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat, et vain ole osannut yhdistää noita kahta asiaa toisiinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä