Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mauttomin esineenne, jonka omistatte?

Vierailija
29.01.2013 |

Meillä on ufolamppu. Pyörivä, väriä vaihtava valokuituhärveli. Ihana!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain jostain naapurien kukkien kastelusta.. hyi yökötys, mutta mun lapsista se on ihana!

Vierailija
2/9 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ufolamppu. Pyörivä, väriä vaihtava valokuituhärveli. Ihana!

sellainen pyörivällä alustalla oleva lasikoriste (jotain kukkakaiverrusta sisällä). Alustassa väriä vaihtava valo, joka heijastuu siihen lasikoristeeseen.

Kerran taidettu käyttää päällä ja todettu kamalaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättiläisetana, joka hymyilee hampaat loistaen. En edes muista mistä se on saatu ja miksi se on edelleen täällä.

Vierailija
4/9 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaan että siinä edelleen nököttää itsepintainen joulutähti, vaikka loppiainen on jo kaukana takana... Kukkaruukku on punainen, aaltoileva ja kimaltava, eikä sitä käytetä kuin joulutähdelle. Tekisi mieli heittää se pois, mutta toisaalta sitten mulla ei enää olisi joulutähdelle sopivaa ruukkua, enkä haluaisi uuttakaan ostaa tähän tarkoitukseen.

Vierailija
5/9 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliinilintu, jonka tuttavamummeli antoi muistaakseni kihlajaislahjaksi. Se on posliininmaalusväreillä maalattu ja nokka on kullattu.

Onhan meillä tietenkin myös lapsiperheelle kätevä kerniliina pöydällä, en tykkää niistä, mutta on se helpompi pitää puhtaana kuin puupinta.

Meillä on myös useita Ikean kalusteita, ne ovat kyllä ihan toimivia..!

Vierailija
6/9 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olkipukki, joka on ympäri vuoden paraatipaikalla olohuoneessani. Se on niin syntinen, vaikka tarkoitus on hyvä (vähän niin kuin minä) ;-)

Vierailija
7/9 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan kamala. En pidä koirista, eikä se sovi meidän sisustukseen. Saimme sen lahjaksi, niin en viitsi nakata sitä menemään.

Vierailija
8/9 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauttomin on varmastikin minun 2 numeroa liian pieni cheerleadingasu. Voisinkin kehystää sen eteisen seinälle...

Exälle terveisiä!

Vierailija
9/9 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylikoristeltu hopeatarjotin kaikkine krumeluureineen. Se varmaan häviää seuraavassa muutossa.