Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poskettoman älyttömiä selityksiä

Vierailija
29.01.2013 |

Ihmiset kaipaavat tietoa, ja sitä totisesti on tarjolla, jos ei laadusta ole väliä.

Iltapäivälehti joku aika sitten kertoi kannessa, että syy miesten kaljuuntumiseen on selvitetty. Sisäsivuilla valistettiin, että tieteellisen tutkimuksen mukaan kaljuuntumisen aiheuttaa hiusten kasvun heikkeneminen.

Odottelin etelästä myöhässä tulevaa pikajunaa kotikaupungin asemalla. Kuulutettiin, että junan viivästyksen syy on se, että se kulkee aikataulustaan myöhässä.

Olisiko teillä lisää tällaisia?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huononäköiset ostavat usampia silmälaseja kuin hyvänäköiset: (väitöskirjan tulos)

väitöstutkimus: koululaisille sattuu useammin tapaturmia välitunneilla kuin oppituntien aikana

Vierailija
22/29 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos NATOon erehdytään menemään, Venäjä ydinpommittaa Suomen välittömästi tuhannen paskaksi. Liittolaisilta on turha odottaa apua, ne katselevat muualle eivätkä ole huomaavinaan.

vastustajien järjenjuoksu taas on tuota luokkaa...

Natoon kannattaisi liittyä nyt kun sinne pääsisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...hän ei voinut heräillä koska hänen työnsä vaatii sen että hän on hyvin levännyt.

Ylipäätään ihmettelen, että töissä täytyy olla pirteänä (sinällään selvä homma), mutta vastasyntynyttä ihmisen alkua voi hoitaa vaikka minkälaisessa väsymyksen tilassa. Sillä ei ole niin väliä. Väsymys vastaa jonkinasteista humalatilaa, mutta vaikkei vanhempi saisi rattiin tarttua siinä kunnossa, lasten hoitamisen pitäisi silti sujua ihan vain vaistoilla kai.

Vierailija
24/29 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosituin koko oli 1½ litran pullo, sitten tuli puolen litran, litran ja 0,33 litran pullot. Joku oli tätäkin oikein tutkinut ja tulos julkistettiin lehdessä.

varma, että se oli oikeasti tutkimus? Kaupat ja juomien valmistajat seuraavat tietenkin tuotteiden kysyntää, eikä tässä pitäisi olla mitään ihmeellistä. Ne saattavat teettää myös kuluttajatutkimuksia, joissa kysymyksinä on muutakin kuin pullon koko. Mitä ja miksi lehdet sitten uutisoivat on toinen kysymys. Muutenkaan ei kannata tuomita tutkimusta sen perusteella mitä iltalehdet siitä kiroittaa - sehän rajoittuu siihen osaa, mitä toimittaja on ymmärtänyt.

Oscar.

Vierailija
25/29 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastustajien järjenjuoksu taas on tuota luokkaa...

Natoon kannattaisi liittyä nyt kun sinne pääsisi.

...oliko tämä nyt se älytön väite? :)

Vierailija
26/29 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulki kesälomallaan kairassa harhaan. Kun kommentoitiin, että "sinä siis eksyit" hän tokaisi, että "ei, mä en vaan tiennyt, missä mä olin". Tuolle on jaksettu nauraa vuosikymmeniä :)

Ei kairassa sovi eksyä. Vähän voi harhautua, mutta eksymiseen kuuluu ehkä sellainen panikointi, mikä ei vaeltajalle sovi. Olen itsekin ollut monet kerrat hieman hukkateillä Lapissa kulkiessani, mutta aina se oikea suunta ja paikka on kohdalle osunut.

Vierailija
27/29 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koska mä en käytä pipoa"

Joka kerta. Ja aina siis ensin itse valittanut että palelee.

Kaikki ei vaan jaksa kasvaa aikuiseksi.

Vierailija
28/29 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 2000-luvun nuoret eivät riisu sitä koskaan. :)

Vierailija
29/29 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvun nuoret eivät pipoa käyttäneet koskaan ja 2000-luvun nuoret eivät riisu sitä koskaan. :)

80-luvun nuoresta juuri kyse.

T.nro 30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän