Mä hain Iholla-ohjelmaan, kävin keskusteluja
ja olisin nähdäkseni päässytkin siihen, mutta vedin puihin :( Olinko nössö? Nythän se menee juuri telkussa. Onko siinä mielenkiintoisia henkilöitä?
Kommentit (11)
ja siinä vaan joku lässytti vauvalleen, niin lapsellisesti, että ei voinut enempää katsoa.
jos ohjelman taso on muulloinkin ollut se, niin hyvä, että et sinne mennyt:)
Mutta enkös mä näe sen netissäkin? Taidanpa joskus vilkaista. Edellisellä kerralla seurasin sitä ja rakastuin pieneen Fidel-poikaan:) En mä halunnut jakaa itseäni ja elämääni sittenkään kaikille, vaikka pianhan se olisi unohtunut. Lähipiirini ei olisi myöskään halunnut olla kuvattavana. Kaverit kyllä, mutta perhe ei, eikä mun mieheni. Olisin kyllä tykännyt sellaisesta yksinpuhelusta :)
ap
Olisit lähtenyt! Itse olen sitä mieltä että ohjelmassa on tasan kaksi kiinnostavaa henkilöä: Johanna ja Sanni. Miksi et seuraa ohjelmaa jos kerran hait sinne?
riepotellaan näitäkin naisia. Ihan sitä lapsellista tytönheitukkaakin haukutaan täällä mielenvikaiseksi vaikka on vaan kakara.
Puhetyylejä myöten joku ei kelpaa.
En itse lähtisi.
Nää täällä olevat haukkumiset ja riepottelut kertoo kyllä enemmän kirjoittajien kun esiintyjien tasosta. Valitettavasti.
Muru aina heittelee näitä juttuja ;) Millon on saanut suuseksiä Cheekiltä, milloin hakenut Iholla-ohjelmaan. Tuo sellaisia jänniä kiinnekohtia oikeaan elämään.
Nää täällä olevat haukkumiset ja riepottelut kertoo kyllä enemmän kirjoittajien kun esiintyjien tasosta. Valitettavasti.
Kenellä on oikeasti vaikeuksia ja ahdistusta koskien toisten ihmisten puhetapaa, elämäntilannetta, haaveita ja valintoja?
Eihän kukaan näistä Iholla-tyypeistä ole tähän asti ainakaan tehnyt mitään räikeää ja rikollista. Silti joillain on oikein lynkkausmeininki. Ei sillä ole mitään vaikutusta että se tapahtuu anonyyminä netissä, sitä tapahtuu kuitenkin ahdistavan paljon.
Ei vain ollut tullut enää lisää kommentteja sen jälkeen, kun sen luin! Ehkä Muru saapuu kohta tänne riemuksemme ;)
Et mennyt Iholla-ohjelmaan niin toit likapyykkisi tänne =D
Mutta enkös mä näe sen netissäkin? Taidanpa joskus vilkaista. Edellisellä kerralla seurasin sitä ja rakastuin pieneen Fidel-poikaan:) En mä halunnut jakaa itseäni ja elämääni sittenkään kaikille, vaikka pianhan se olisi unohtunut. Lähipiirini ei olisi myöskään halunnut olla kuvattavana. Kaverit kyllä, mutta perhe ei, eikä mun mieheni. Olisin kyllä tykännyt sellaisesta yksinpuhelusta :) ap
Olisit lähtenyt! Itse olen sitä mieltä että ohjelmassa on tasan kaksi kiinnostavaa henkilöä: Johanna ja Sanni. Miksi et seuraa ohjelmaa jos kerran hait sinne?
Siitä vasta soppa olisikin syntynyt, jos olisit sekä tv:ssä että av:lla ruotimassa hyvin hyvin yksityiskohatisesti elämääsi ;)
Varmaan kaikki vanhat Micke-ketjutkin olisi nostettu mediassa pinnalle, samoin häntäheikki-isä, kihlatun huumeiden käytöstä johtunut sairaalareissu ja kaikki ne panot kavereiden ja kihlatun kavereiden kanssa, joita olet täällä halunnut alleviivata...
Parempi, että jätit väliin.
Mutta enkös mä näe sen netissäkin? Taidanpa joskus vilkaista. Edellisellä kerralla seurasin sitä ja rakastuin pieneen Fidel-poikaan:) En mä halunnut jakaa itseäni ja elämääni sittenkään kaikille, vaikka pianhan se olisi unohtunut. Lähipiirini ei olisi myöskään halunnut olla kuvattavana. Kaverit kyllä, mutta perhe ei, eikä mun mieheni. Olisin kyllä tykännyt sellaisesta yksinpuhelusta :) ap
Siitä vasta soppa olisikin syntynyt, jos olisit sekä tv:ssä että av:lla ruotimassa hyvin hyvin yksityiskohatisesti elämääsi ;)
Varmaan kaikki vanhat Micke-ketjutkin olisi nostettu mediassa pinnalle, samoin häntäheikki-isä, kihlatun huumeiden käytöstä johtunut sairaalareissu ja kaikki ne panot kavereiden ja kihlatun kavereiden kanssa, joita olet täällä halunnut alleviivata...
Parempi, että jätit väliin.
Olisit lähtenyt!
Itse olen sitä mieltä että ohjelmassa on tasan kaksi kiinnostavaa henkilöä: Johanna ja Sanni.
Miksi et seuraa ohjelmaa jos kerran hait sinne?